کد خبر: 472035
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۶ ۰۸:۱۱:۲۲
| |

پرسپولیس برنده فصل نقل و انتقالات

پرسپولیس با اضافه شدن فرشاد فرجی، مهدی ترابی، شهریار مغانلو و البته با آمدن عیسی آل‌کثیر قطعاً تیم بهتری می شود و حالا می‌توان گفت یحیی در هر پست دو بازیکن تقریباً هم سطح دارد و دستش کاملاً باز است.

پرسپولیس برنده فصل نقل و انتقالات
کد خبر: 472035
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۶ ۰۸:۱۱:۲۲

اعتمادآنلاین| گل‌محمدی که در خط حمله آرمان رمضانی را داد و شهریار مغانلو را گرفت، حالا فقط یک بازی دیگر آل‌کثیر را ندارد و می‌تواند روی بازگشت او هم بعد از تعطیلات نوروز حساب باز کند.

به گزارش خبرورزشی، گل‌محمدی با برگرداندن مهدی ترابی به بسیاری از خواسته‌های خود در فاز هجومی رسید و حالا فرشاد فرجی را هم برای خط دفاع خریده که توانایی بازی در دو پست دفاع راست و دفاع میانی را دارد. در واقع با آمدن فرجی احتمال نیمکت نشینی مهدی شیری افزایش پیدا کرده و از طرفی او می تواند یک ذخیره بسیار مناسب برای سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان باشد.

پرسپولیس با اضافه شدن فرشاد فرجی، مهدی ترابی، شهریار مغانلو و البته با آمدن عیسی آل‌کثیر قطعاً تیم بهتری می شود و حالا می‌توان گفت یحیی در هر پست دو بازیکن تقریباً هم سطح دارد و دستش کاملاً باز است. این در حالی است که پنجره‌های نقل و انتقالاتی رقیب دیرینه پرسپولیس یعنی استقلال هنوز باز نشده و تراکتور هم علاوه بر از دست دادن حاج صفی، شاید دژاگه و شجاعی را هم از دست بدهد.

در میان رقبای پرسپولیس فقط سپاهان شرایط مطلوبی دارد که حاج صفی را گرفت و هیچ کدام از مهره‌های کلیدی خود را هم از دست نداد. البته سپاهان هم در مقام مقایسه با پرسپولیس در نقل و انتقالات خیلی خوب کار نکرد و فقط می‌توان گفت شرایطش از استقلال و تراکتور بهتر است. فولاد خوزستان هم که مثل استقلال پنجره های نقل و انتقالاتی‌اش بسته است و برای جذب بازیکن جدید مشکل دارد.

در واقع می توان گفت پرسپولیس زودتر و بهتر از همه تیمش را بست و قهرمان نقل و انتقالات نیم فصل شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها