کد خبر: 472109
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۶ ۱۰:۰۴:۱۲
| |

فرار پژو 206 پس از تصادف با راکب معلول موتورسیکلت

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران گفت: راننده 206 پس از تصادف با یک دستگاه موتورسیکلت سه‌چرخ و مصدوم کردن راکب معلول آن از محل گریخت.

فرار پژو 206 پس از تصادف با راکب معلول موتورسیکلت
کد خبر: 472109
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۶ ۱۰:۰۴:۱۲

اعتمادآنلاین| سرهنگ احسان مومنی با اعلام خبر تصادف خونین 206 با یک دستگاه موتورسیکلت، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: مقارن ساعت 22 شب گذشته، در مسیر غرب به شرق، محدوده انتهایی پل بعثت، به گفته شاهدان عینی یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 حین حرکت به شدت با یک دستگاه موتورسیکلت سه‌چرخ که در لاین نخست به آرامی مشغول حرکت بوده برخورد می‌کند.

به گزارش تسنیم، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ افزود: پس از این برخورد، موتورسیکلت واژگون و چندین متر بر روی زمین کشیده شده و راکب معلول آن به همراه موتور خود پس از چندین متر غلط زدن و برخورد با نیوجرسی‌های کناری اتوبان بالاخره متوقف شده بود.

وی ادامه داد: جرقه‌های برخورد موتورسیکلت با سطح آسفالت و صدای شدید برخورد این دو دستگاه وسیله با یکدیگر مردم اطراف اتوبان را به محل حادثه کشاند و هر یک به کمک و امدادرسانی به راکب موتورسیکلت پرداختند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از این حادثه عوامل منطقه 15 پلیس راهور فاتب در محل حضور یافتند و ضمن ایمن‌سازی محل، نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام کردند.

به گفته مؤمنی، متاسفانه مصدوم خونریزی شدید داشت و راننده که به گفته شاهدان عینی یک دستگاه پژو 206 سفید رنگ از محل تصادف متواری شده بود که به موجب قانون ، مشمول تشدید مجازات می‌شود.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ متذکر شد: رانندگان عزیز توجه داشته باشند پس از تصادف جرحی به منظور رسیدگی و بهبودی هر چه سریع‌تر مصدوم یا مصدومان در نخستین اقدام با پلیس 110 و اورژانس تماس حاصل کنند و حتماً پلیس را در جریان تصادف قرار دهند همچنین دقت داشته باشند مراحل درمانی و رسیدگی کامل به مصدومان تصادفات در بیمارستانها با توجه به گزارش پلیس و اورژانس به صورت کامل خواهد گرفت.

تصادف

تصادف

تصادف

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها