احتمال ابتلا به بیماری کرونا در بین مراجعه کنندگان ناشی از حوادث چهارشنبه سوری به بیمارستان ها

سخنگوی اورژانس کشور گفت:احتمال ابتلا به بیماری کرونا در بین مراجعه کنندگان ناشی از حوادث چهارشنبه سوری به بیمارستان ها به دلیل شرایط موجود وجود دارد.

احتمال ابتلا به بیماری کرونا در بین مراجعه کنندگان ناشی از حوادث چهارشنبه سوری به بیمارستان ها
کد خبر: 472118
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۶ ۱۰:۱۸:۱۲

اعتمادآنلاین| مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به اینکه والدین باید نظارت بیشتری بر روی رفتار فرزندان شان در ایام پایان سال داشته باشند، اظهار کرد:براساس گزارش‌های دریافتی از ابتدای بهمن ماه سال جاری مصدومیت‌های مختلفی بر اثر حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری در افراد مختلف به ویژه گروه‌های سنی بین 6 تا 18 در کشور ایجاد شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، او ادامه داد: در حال حاضر تمام آمبولانس‌های اورژانس مجهز به وسایل مرتبط با درمان چهارشنبه سوری مانند پانسمان و چسب زخم شده است و تمام پرسنل فوریت‌های پزشکی آموزش‌های لازم در خصوص نحوه مواجهه با مصدوم ناشی از حوادث چهارشنبه سوری داده شده است.

خالدی بیان کرد: من از تمام والدین درخواست دارم به طور نامحسوس مراقب رفتار فرزندان شان باشند و هرگونه مخفی کاری یا رفتار مشکوک را به طور جدی پیگیری کنند.

او بیان کرد: در صورت پیدا کردن مواد محترقه سریع با آتش نشانی برای امحای این مواد تماس بگیرند. تا از انفجار احتمالی ناخود آگاه مواد منفجره جلوگیری شود.

خالدی تاکید کرد: همکاران فوریت‌های پزشکی به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور زیر بار سنگین در زمینه انتقال بیماران کرونایی به بیمارستان و مراکز درمانی هستند. در حال حاضر شرایط مراکز درمانی ویژه است و افراد با کوچک‌ترین جراحت و آسیب و مراجعه به بیمارستان احتمال ابتلا به بیماری کرونا در بین مصدومان به دلیل شرایط موجود و محیط مراکز درمانی وجود دارد.

او افزود: یک مراقبت چند روزه از فرزندان می تواند از معلولیت احتمالی آن‌ها و بروز آسیب جدی براثر استفاده از مواد محترقه پیشگیری ‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها