تفاهم‌نامه مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با آستان قدس رضوی/ تولید آثار مستند سینمایی با موضوع زیارت

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در آخرین روزهای اسفندماه با موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی تفاهم‌نامه تولید مشترک امضا کرد.

تفاهم‌نامه مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با آستان قدس رضوی/ تولید آثار مستند سینمایی با موضوع زیارت
کد خبر: 472134
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۶ ۱۰:۳۷:۰۲

اعتمادآنلاین| مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در آخرین روزهای اسفندماه با موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی تفاهم‌نامه تولید مشترک امضا کرد.


به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، یکشنبه 24 اسفندماه، محمد حمیدی‌مقدم مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در دیدار با امیر مهدی حکیمی مدیرعامل موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی علاوه بر گفتگو درباره سینمای مستند و مباحث مرتبط، برای تولید مستندهایی در حوزه هنر، معماری، مسائل فرهنگی، مذهبی و اجتماعی تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک امضا کرد. محمد شکیبانیا معاون مستند مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی هم در این دیدار حضور داشت.


ارتقای فرهنگ زیارت، معرفی گنجینه‌های هنر و معماری آستان قدس رضوی و مشاهیر و شخصیت‌های مدفون در حرم مطهر، روایت‌های تاریخی مشهد به عنوان یک شهر زیارتی و بررسی مردم‌شناسانه رفتارهای زیارتی از اهداف این تفاهم‌نامه است.


بر اساس این قرارداد مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مجری تولید آثار است و مؤسسه آفرینش‌های هنری مسئولیت محتوایی و تعیین موضوع، عضویت در شورای نظارت و بررسی آثار را بر عهده خواهد داشت. تا پایان سال 1400 از مجموعه آثار مستند سینمایی ساخته شده در این حوزه رونمایی خواهد شد.


آستان قدس رضوی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دی‌ماه سال 98 برای تولید آثار سینمایی تفاهم‌نامه‌ای امضا کرده بودند و همکاری آستان قدس رضوی و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در ادامه همان تفاهم‌نامه است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها