هاشمی: امسال 9 ایستگاه جدید مترو افتتاح شد

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه امسال 9 ایستگاه جدید مترو در تهران افتتاح شده است گفت: حرف‌های دو سال پیشم را که گفته بودم حتی یک کیلومتر خط مترو هم ایجاد نکردیم پس می‌گیرم.

هاشمی: امسال 9 ایستگاه جدید مترو افتتاح شد
کد خبر: 472144
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۶ ۱۰:۵۱:۲۹

اعتمادآنلاین| محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در مراسم افتتاح سه ایستگاه مترو و بهره‌برداری از 40 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس جدید شهری که به صورت مجازی نیز در صحن شورای شهر تهران برگزار شد، اظهار داشت: امروز می‌توانم بگویم که بیش از 10 کیلومتر خط مترو افتتاح کرده‌ایم و در سال آینده 4 ایستگاه جدید افتتاح می‌شود و امسال 9 ایستگاه به جمع ایستگاه‌های قبلی افزوده شد.

به گزارش فارس، وی افزود: قبلا گفته بودم حتی یک کیلومتر خط مترو هم ایجاد نکرده‌ایم اما اکنون حرفم را پس می‌گیرم چرا که با گذشت دو سال امروز اقدامات خوبی صورت گرفته و بیش از 20 کیلومتر تونل نیز افتتاح شده است.

رئیس شورای شهر تهران از رسیدن دستگاه TBM (دستگاه حفاری) در خط 6 مترو به حوالی حرم شاه‌ عبدالعظیم (ع) خبر داد و گفت: شهروندان می‌توانند از ایستگاه شهید ستاری به ایستگاه اشرفی اصفهانی و سپس در ایستگاه تربیت مدرس بروند که این مسأله بسیار حائز اهمیت است و در تسهیل دسترسی شهروندان به حمل و نقل عمومی بسیار حائز اهمیت محسوب می‌شود.

هاشمی تأکید کرد: در گذشته تأمین آسانسور برای معلولین در مترو چندان مورد توجه نبود که خوشبختانه در حال حاضر با پیگیری انجام شده توسط برخی از اعضای شورا مانند زهرا نژادبهرام هیچ ایستگاهی بدون آسانسور افتتاح نخواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها