رئیس سازمان هواپیمایی کشوری:

3 فروند هواپیمای امبرائر و بوئینگ737 به ناوگان هوایی کشور پیوستند

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از ورود دو هواپیمای امبرائر و یک فروند هواپیمای بوئینگ737 به ناوگان هوایی کشور خبر داد.

3 فروند هواپیمای امبرائر و بوئینگ737 به ناوگان هوایی کشور پیوستند
کد خبر: 472156
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۶ ۱۱:۰۵:۵۵

اعتمادآنلاین| تورج دهقانی‌زنگنه اظهار کرد:‌ طی هفته‌های اخیر 2 فروند هواپیمای امبرائر و یک فروند هواپیمای بوئینگ737 به ناوگان هوایی کشور افزوده شده است.

به گزارش تسنیم، وی ابراز کرد: هواپیماهای امبرائر برزیلی برای یک شرکت هواپیمایی و هواپیمای بوئینگ نیز برای ایرلاین دیگر داخلی است.

وی با بیان این‌که کارهای مربوط به عملیاتی شدن هواپیماهای امبرائر انجام شده و در ناوگان شرکت هواپیمایی در حال پرواز است، تصریح کرد: هواپیمای بوئینگ نیز به‌زودی در پروازهای داخلی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین در خصوص گزارش نهایی بررسی سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی، گفت: این گزارش طی امروز یا فردا منتشر خواهد شد.

دهقانی‌زنگنه نیمه بهمن امسال از ورود 8 فروند هواپیمای غربی به ناوگان هوایی کشور خبر داده و گفته بود: تاکنون (طی 6 ماه منتهی به بهمن 99) 6 فروند وارد کشور شده است که البته هنوز پرواز نمی‌کنند اما در آینده خیلی نزدیک پرواز خواهند کرد. شرکت هواپیمایی زیرساخت‌ها را آماده و مجوز پروازی را دریافت کرده‌اند و در حال آموزش پرسنل فنی این هواپیماها هستند.

وی با بیان این‌که "همه این هواپیماها غربی هستند"، افزود: حدود دو برابر این تعداد نیز یعنی 16 فروند تا پایان سال وارد کشور خواهد شد، البته زمان ورود به‌صورت قطعی نیست و پیش‌بینی می‌کنیم این هواپیماها در مورد مقرر وارد شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها