کد خبر: 472211
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۶ ۱۳:۴۲:۱۴
| |

| سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز:

استقلال متحول شده است

سعید اخباری در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال اظهار داشت: فردا یک بازی خیلی مهم برای ماشین سازی و همچنین برای استقلال است. یک تیم در کورس قهرمانی است و یک تیم برای فرار از سقوط می‌جنگد.

استقلال متحول شده است
کد خبر: 472211
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۶ ۱۳:۴۲:۱۴

اعتمادآنلاین| سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: بعد از دو باخت متوالی سعی می‌کنیم بابازیکنان صحبت و آن‌ها را خوب ریکاوری کنیم تا از این حالت خارج شوند.

به گزارش فارس، سعید اخباری در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال اظهار داشت: فردا یک بازی خیلی مهم برای ماشین سازی و همچنین برای استقلال است. یک تیم در کورس قهرمانی است و یک تیم برای فرار از سقوط می‌جنگد.

وی افزود: همیشه بازی هایی که پخش مستقیم دارند شرایط متفاوتی از نظر روحی و روانی دارند. با تیمی بازی داریم که سبک بازیشان نسبت به قبل متحول شده، توپ را خیلی خوب می چرخانند، بازیکنان بسیار خوب و کادرفنی فوق‌العاده‌ای دارند.

سرمربی ماشین سازی گفت: من امروز مجددا به ماشین سازی ملحق شدم. بازیکنان ما دچار آسیب روحی روانی در دو سه بازی اخیر شدند. بعد از دو باخت متوالی سعی می‌کنیم با آن ها صحبت و خوب ریکاوری کنیم تا از این حالت خارج شوند و آن‌ها را برای یک بازی خیلی خوب آماده کنیم.

همانطور که نیم‌فصل اول بازی‌های خیلی خوبی از لحاظ سبک فوتبال و استایل بازی ارائه دادیم، باید دوباره به همان سبک و سیاق برگردیم. بچه‌های ما این پتانسیل را دارند و امیدوارم از فردا استارت آن خورده شود.

اخباری در مورد محرومان و مصدومان تیمش عنوان کرد: مصدوم زیاد داریم و تعداد آن‌ها را بررسی می‌کنیم. محروم هم داریم و در این بازی از نفرات جایگزین استفاده می‌کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها