کد خبر: 472216
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۶ ۱۳:۵۰:۳۰
| |

کاهش قیمت خودرو در سال آینده هم ادامه دارد؟

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی اهواز با اشاره به کاهش قیمت خودرو در روزهای پایانی سال گفت: با این شرایط به نظر می‌رسد که کاهش قیمت خودرو در سال آینده نیز ادامه‌دار باشد.

کاهش قیمت خودرو در سال آینده هم ادامه دارد؟
کد خبر: 472216
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۶ ۱۳:۵۰:۳۰

اعتمادآنلاین| رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی اهواز با اشاره به کاهش قیمت خودرو در روزهای پایانی سال گفت: با این شرایط به نظر می‌رسد که کاهش قیمت خودرو در سال آینده نیز ادامه‌دار باشد.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا عساکره در خصوص وضعیت بازار خودرو در اهواز با توجه به وضعیت قرمز کرونایی و منع سفر در خوزستان در روزهای پایانی سال، اظهار کرد: مجتمع خودرویی اهواز به دلیل محدودیت‌های اعمال‌شده برای اصناف، همچنان تعطیل است و رفت و آمد به مجتمع تنها در نوبت صبح و صرفا برای نمایشگاه‌دارانی که کارهای اداری و بانکی دارند، مجاز است.

وی با اشاره به کسادی بازار خودرو گفت: امسال بر خلاف سال‌های گذشته، بازار خودرو در آستانه عید نوروز بی‌رونق و سوت و کور است. به دلیل نزدیک شدن به سال جدید، خودروهای مدل 99 با کاهش قیمت روبه‌رو شده‌اند و هرکس که معامله خودرو انجام دهد، به قیمت کمتر می‌خرد.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی اهواز افزود: به دلیل وارد شدن خودروهای مدل 1400 در بازار، خودروهای مدل 99 کاهش قیمت داشته‌اند و خریداران با قیمت‌های کمتری خرید می‌کنند.

عساکره با اشاره به خرید و فروش اندک خودرو در بازار اهواز گفت: خودرو به ندرت معامله می‌شود و بیشتر خریداران، دلالان هستند هر چند در این بین، مصرف‌کنندگان واقعی نیز وجود دارند.

وی در خصوص پیش‌بینی قیمت خودرو در سال آینده افزود: با این شرایط به نظر می‌رسد که کاهش قیمت خودرو در سال آینده نیز ادامه‌دار باشد. بازار خودرو در آستانه عید نوروز در سال جاری با تمامی سال‌های گذشته متفاوت بود؛ در سال‌های گذشته حتی در روزهای تعطیل نیز خودرو معامله می‌شد اما امسال وضعیت متفاوت بود.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی اهواز با اشاره به قیمت خودروهای شرکت ایران خودرو گفت: در حال حاضر پژو 206 تیپ دو 188 میلیون تومان، پژو 206 تیپ 5 حدود 245 میلیون تومان، پژو پارس ال ایکس 245 میلیون تومان، پژو پارس 206 میلیون تومان، پژو پارس دوگانه‌سوز 218 میلیون تومان، پژو 405 اس ال ایکس 196 میلیون تومان، سمند ال ایکس 180 میلیون تومان، سمند EF7 حدود 218 میلیون تومان، پژو 207 دنده‌ای 266 میلیون تومان و پژو 207 پانوراما 380 میلیون تومان در بازار قیمت دارند.

عساکره با اشاره به قیمت‌های خودروهای سایپا نیز افزود: پراید 111 حدود 127 میلیون تومان، پراید 131 حدود 110 میلیون تومان، تیبا هاچبک 127 میلیون تومان، تیبا صندوق‌دار 118 میلیون تومان، ساینا 134 میلیون تومان و کوییک دنده‌ای 138 میلیون تومان در بازار قیمت دارند.

وی تصریح کرد: قیمت این خودروها، صرفا برای مدل 99 است و خودروهای مدل 1400 قیمت بالاتری دارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها