افزایش 5 هزار نفری کادر درمان تامین اجتماعی در سال 99

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از استخدام بیش از پنج هزار پرستار و پرسنل کادر درمان در سال 99 به منظور مقابله با اپیدمی کرونا خبر داد.

افزایش 5 هزار نفری کادر درمان تامین اجتماعی در سال 99
کد خبر: 472350
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ۰۹:۴۹:۲۱

اعتمادآنلاین| معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از استخدام بیش از پنج هزار پرستار و پرسنل کادر درمان در سال 99 به منظور مقابله با اپیدمی کرونا خبر داد.

به گزارش ایرنا، امیرعباس منوچهری افزود: در سال 99 حدود پنج هزار و 200 نفر در مراکز درمانی و بیمارستان‌های سازمان تامین اجتماعی استخدام شدند.

وی ادامه داد: این پرسنل از طریق آزمون سازمان سنجش پذیرفته شده و اکنون در مرحله مصاحبه قرار داشته و بیش از 50 درصد متشکل از کادر پرستاری و درمان هستند.

منوچهری اضافه کرد: تعدادی از کارکنان کادر درمان سازمان از سنوات گذشته بازنشسته شده و بنابراین به منظور جایگزین کردن این پرسنل و همچنین شدت نیاز به جامعه پزشکی و پرستاری به دلیل شیوع کرونا، استخدام نیرو صورت گرفت.

صدور مجوز استخدام دو ماهه در شهرستان‌های قرمز


معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: همچنین به دلیل مواجهه با اپیدمی کرونا، براساس اقدامات کارشناسانه مصوباتی از هیات مدیره سازمان اخذ شد که شهرستان‌های در وضعیت قرمز، بتوانند به مدت دو ماه رده‌های مختلف پرسنل اعم از تخصصی و پشتیبانی را استخدام کنند.

وی اضافه کرد: قرارداد این پرسنل در صورت نیاز مراکز درمانی سازمان تمدید شده و گاه نیز با انجام برخی جابجایی‌ها، کادر درمان بیمارستان یا مرکز درمانی قادر به پوشش بیماران بوده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها