دانشگر: یا مرا برگردانید، یا رضایتنامه‌ام را بدهید!

ر جریان جدال با پیکان و پس از پایان آن اتفاقاتی رخ داد که فرهاد مجیدی به واسطه آنها محمد دانشگر را از حضور در تمرینات استقلال منع کرد و این بازیکن از آن زمان به بعد دیگر در جمع آبی‌پوشان آفتابی نشده است.

دانشگر: یا مرا برگردانید، یا رضایتنامه‌ام را بدهید!
کد خبر: 472355
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ۱۰:۰۹:۱۳

اعتمادآنلاین| در جریان جدال با پیکان و پس از پایان آن اتفاقاتی رخ داد که فرهاد مجیدی به واسطه آنها محمد دانشگر را از حضور در تمرینات استقلال منع کرد و این بازیکن از آن زمان به بعد دیگر در جمع آبی‌پوشان آفتابی نشده است. نکته جالب توجه اینکه فرصت نقل و انتقالات زمستانی هم 28 اسفند خاتمه پیدا می‌کند و تکلیف دانشگر باید تا آن زمان مشخص شود در غیر این صورت تا انتهای فصل جزو بازیکنان استقلال باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرورزشی، بر اساس آخرین خبرهای رسیده، مذاکراتی میان این بازیکن و برخی از مدیران باشگاه طی روزهای گذشته صورت گرفت و طرفین شرایط خود را مطرح کردند. ظاهراً استقلالی‌ها به این بازیکن پیشنهاد کرده‌اند تا قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات از این تیم جدا شده و راهی تراکتور شود ولی دانشگر در پاسخ به پیشنهاد مطرح شده از طرف مدیران استقلال مدعی شده است که یا باید شرایط برای بازگشت او به تمرینات فراهم شود یا اینکه باشگاه رضایتنامه‌اش را صادر کند تا خود این بازیکن تیم جدیدش را انتخاب کند. به هر حال تکلیف دانشگر باید تا پنج‌شنبه شب مشخص شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها