ساعت کار میادین میوه و تره‌بار تا روز جمعه

میادین میوه و تره بار تهران به منظور خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان در واپسین روزهای سال تا روز جمعه 29 اسفند باز هستند.

ساعت کار میادین میوه و تره‌بار تا روز جمعه
کد خبر: 472371
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ۱۰:۳۳:۴۲

اعتمادآنلاین| میادین میوه و تره بار تهران به منظور خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان در واپسین روزهای سال تا روز جمعه 29 اسفند باز هستند.

به گزارش مهر، سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور امکان پاسخگویی مناسب‌تر و مطلوب‌تر به مراجعه‌کنندگان به میادین و بازارهای میوه و تره بار در ایام پایانی سال، تمامی این مراکز از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح تا ساعت 8 و 30 دقیقه شب، 13 ساعت به صورت یک‌سره، باز و آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

بر اساس این اطلاعیه، میادین و بازارهای میوه و تره بار از روز شنبه سی‌ام اسفند تا دوشنبه دوم فروردین سال 1400 همزمان با آغاز سال نو و تعطیلات نوروزی به مدت سه روز تعطیل هستند.

روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از شهروندان درخواست کرده است تا به منظور حفظ سلامتی خود و سایر شهروندان، هنگام مراجعه به میادین و بازارهای میوه و تره بار، ضمن رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش، تا جای ممکن فاصله فیزیکی خود را با دیگران حفظ کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها