احتمال بسته شدن در‌های بهشت‌زهرا در پنجشنبه آخر سال

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا از احتمال بسته شدن در‌های بهشت‌زهرا و برخورد قضایی با متخلفان در پنجشنبه آخر سال خبر داد.

احتمال بسته شدن در‌های بهشت‌زهرا در پنجشنبه آخر سال
کد خبر: 472472
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ۱۵:۱۲:۴۵

اعتمادآنلاین| مدیر عامل سازمان بهشت زهرا از احتمال بسته شدن در‌های بهشت‌زهرا و برخورد قضایی با متخلفان در پنجشنبه آخر سال خبر داد. سعید خال با اشاره به رسم قدیم ایرانیان در پنجشنبه آخر سال اظهار کرد: امسال شرایط قدری متفاوت و وضعیت بسیار شکننده است.


به گزارش انتخاب، وی با اشاره به درخواست از مردم پایتخت برای به تعویق انداختن زیارت اهل قبور گفت: مردم هم همت کرده اند که جای قدردانی دارد.


خال بر لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را مورد تاکید قرار داد و افزود: بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا نباید تجمعی صورت گیرد و شرایط تهران سخت و شکننده است که اگر رعایت نکنیم به وضعیت سخت آبان ماه باز می‌گردیم.


وی در مصاحبه با رادیو گفتگو، اظهار کرد: روز‌های پنجشنبه و جمعه استقرار رادیو تهران را در بهشت زهرا (س) داریم و برنامه‌ای به صورت زنده پخش می‌شود.


خال با اشاره به هماهنگی سازمان بهشت زهرا (س) با پلیس راهور و سایر نیرو‌های پلیس گفت: بر اساس جمع بندی ها، پلیس هم معتقد بود شهروندان برای پنجشنبه و جمعه این هفته به بهشت زهرا (س) نیایند و زیارت اهل قبور را به روز‌های سال 1400 موکول کنند.


وی ادامه داد: ضمن هماهنگی با مجتمع قضایی آفتاب، تا امروز اطمینان داده شده است که حتی اگر لازم باشد، حکمی قضایی برای ممانعت از ورود مردم به بهشت زهرا (س) صادر می‌کنند.


وی ادامه داد: ما آمادگی ممانعت از ورود مردم را داریم و مجتمع قضایی نیز با ما همکاری می‌کند.


خال اضافه کرد: جا دارد در آخرین روز‌های سال 99 از مردم شریف ایران قدردانی کنم.


وی افزود: خانواده معظم شهدا با ما در طول سال همکاری ویژه کردند و والدین شهدای عزیز که بیشترین رعایت شیوه نامه‌ها را در قطعات مطهر شهدا داشتند.


خال ادامه داد: تمام پرچم‌های شهدا در آخر سال تعویض می‌شود و عطر افشانی و غبار روبی به نیابت از دیگران صورت می‌گیرد.


وی از برپایی آئین سال تحویل و گل کاری فضای بهشت زهرا (س) خبر داد و افزود: امیدواریم امسال هم یاری شود تا سال 1400 را بخوبی آغاز نماییم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها