معمای انصاری در روز پایانی نقل و انتقالات

محمد انصاری که علیرغم مخالفت باشگاه قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد باید دید در ساعات پایانی نقل و انتقالات چه تصمیمی خواهد گرفت.

معمای انصاری در روز پایانی نقل و انتقالات
کد خبر: 472574
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۸ ۱۱:۵۱:۴۳

اعتمادآنلاین| مدافع چپ پای پرسپولیس بعد از بازی برابر مس نوین کرمان در تصمیمی جنجالی و در حالیکه طی چند مرحله با مدیران و کادرفنی پرسپولیس برای جدایی به مذاکره پرداخته بود با فسخ قراردادش خبرساز شده است.

یه گزارش ورزش سه، انصاری که امیدوار بود طی رایزنی صورت داده با مدیران تیم موفق به کسب رضایتنامه‌اش شود، در نهایت با توجه به مخالفت صریح کادرفنی و مدیران تیم تصمیم دیگری را دنبال کرد و با سود بردن از یکی از بندهای قراردادش نسبت به فسخ آن اقدام کرد.

موضوعی که خیلی زود با واکنش باشگاه همراه شد و آنها با رد فسخ قرارداد محمد انصاری مدعی شدند هرگونه بار حقوقی نسبت به عقد قرارداد با این بازیکن برعهده تیم‌های خواهانش خواهد بود.

انصاری اکنون در فاصله ساعاتی کوتاه تا پایان نقل و انتقالات به دنبال دستیابی به هدف خود در تغییر تیم است و البته به نظر می‌رسد بیانیه باشگاه در خصوص غیرقانونی بودن این فسخ شرایط را برای وی سخت کرده باشد. باید دید در این شرایط ماجرای محمد انصاری و پرسپولیس تا پایان وقت نقل و انتقالات امشب به چه شکل خواهد شد.


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها