کد خبر: 472739
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۹ ۱۵:۴۵:۵۱
| |

غلامرضا منتظری:

شورای عالی نظارت فیلم‌های سینمایی 15 فروردین تشکیل جلسه می‌دهد

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی از تشکیل نخستین جلسه شورای عالی نظارت فیلم‌های سینمایی در آخرین هفته اسفند سال 99 خبر داد.

شورای عالی نظارت فیلم‌های سینمایی 15 فروردین تشکیل جلسه می‌دهد
کد خبر: 472739
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۹ ۱۵:۴۵:۵۱

اعتمادآنلاین| غلامرضا منتظری، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، از تشکیل نخستین جلسه شورای عالی نظارت فیلم‌های سینمایی در آخرین هفته اسفند سال 99 خبر داد و گفت: این شورا بر فیلم‌های سینمایی که در مجوز اکرانشان با مشکل مواجه شده، نظارت می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در نشست اخیر شورا، معارفه و صدور احکام اجرا شد که جلسه بعدی آن 15 فروردین ماه برای بررسی برخی فیلم‌ها برقرار خواهد شد.

وی اظهار کرد: در شورای یاد شده، فیلم‌ها از نگاه اعتقادی، فرهنگی و سیاسی بررسی می‌شوند و مسائل تخصصی در نهادی دیگر مورد بحث قرار می‌گیرد.

به علاوه اشخاص حقیقی و حقوقی حضور دارند که من از کمیسیون فرهنگی به عضویت درآمده‌ام؛ در نهایت این شورا پاسخ نهایی را درباره مجوز فیلم خواهد داد.

منتظری یادآور شد: نشست‌های شوراهایی که عضو آنها هستم از جمله شورای نظارت بر مطبوعات و شورای فرهنگ عمومی مرتباٌ تشکیل شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا منتظری نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و نماینده گرگان و آق‌قلا در دوره یازدهم پارلمان، یازدهم اسفند سال 99 با حکم سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و به استناد ماده 11 ‌آیین‌نامه نظارت بر نمایش فیلم، اسلاید و ویدئو و صدور پروانه نمایش آنها به عضویت شورای عالی نظارت فیلم‌های سینمایی درآمده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حکم یاد شده را با پیشنهاد رئیس سازمان امور سینمایی و به مدت دو سال صادر کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها