کد خبر: 472817
|
۱۳۹۹/۱۲/۳۰ ۱۳:۴۷:۰۱
| |

رئیس اورژانس کشور:

همه مراکز درمانی آماده خدمت رسانی هستند

رئیس اورژانس کشور گفت: به تجربه ثابت شده است در دورهمی ها و مسافرت ها بیشترین انتقال ویروس صورت می گیرد و مردم تا می توانند پیشگیری کنند تا به این ویروس مبتلا نشوند.

همه مراکز درمانی آماده خدمت رسانی هستند
کد خبر: 472817
|
۱۳۹۹/۱۲/۳۰ ۱۳:۴۷:۰۱

اعتمادآنلاین| پیرحسین کولیوند، رئیس اورژانس کشور درباره ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ایام نوروز گفت: در همه بیمارستان ها متخصصین حضور دارند و برنامه ریزی به گونه ای بوده است که از هر رشته یک متخصص حضور داشته باشد.

به گزارش ایلنا، او افزود: اتاق عمل های بیمارستان ها فعال است و برای تمام بیمارستان های خصوصی، دولتی و خیریه برنامه ریزی شده است که شرایط فعالیت خود را براساس دستورالعمل های ما داشته باشند.

کولیوند اظهار کرد که در بازدیدهایی که از صبح داشتیم این موارد رعایت شده است.

رئیس اورژانس کشور درباره وضعیت داروخانه ها گفت: باز بودن داروخانه ها برای تامین داروی بیماران و همچنین تامین فراورده های خونی مهم است که برای این موارد از قبل برنامه ریزی شده است. البته از مردم می خواهیم مراقبت کنند تا این شادی ها تبدیل به ناراحتی نشود.چرا که ویروس جهش یافته شانس انتقال بسیار زیادی دارد.

کولیوند گفت: به تجربه ثابت شده است در دورهمی ها و مسافرت ها بیشترین انتقال ویروس صورت می گیرد و مردم تا می توانند پیشگیری کنند تا به این ویروس مبتلا نشوند.

رئیس مرکز اورژانس در پایان تاکید کرد: همه مراکز درمانی آماده خدمت رسانی هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها