کد خبر: 473298
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۴ ۱۶:۱۱:۴۶
| |

هشدار هواشناسی برای وزش باد گرم شدید در استان گیلان

محمد دادرس، مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به وزش باد گرم شدید و افزایش محسوس دما در این استان گفت: با جنوبی شدن جریانات هوا و وزش باد گرم شدید، دمای استان تا عصر امروز (چهارشنبه 4 فروردین 1400) بین 8 تا 16 درجه گرم خواهد شد.

هشدار هواشناسی برای وزش باد گرم شدید در استان گیلان
کد خبر: 473298
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۴ ۱۶:۱۱:۴۶

اعتمادآنلاین| محمد دادرس، مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به وزش باد گرم شدید و افزایش محسوس دما در این استان گفت: با جنوبی شدن جریانات هوا و وزش باد گرم شدید، دمای استان تا عصر امروز (چهارشنبه 4 فروردین 1400) بین 8 تا 16 درجه گرم خواهد شد.

او به هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای وزش باد گرم شدید یا خیلی شدید در ارتفاعات و دامنه‌های استان گیلان تا اواخر هفته اشاره کرد و افزود: شکستن درختان، احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ، گسترش آتش‌سوزی احتمالی، افزایش ذوب برف در ارتفاعات و افزایش آب رودخانه‌ها از جمله مخاطرات پیش‌بینی‌شده در این مدت است.

مدیرکل هواشناسی گیلان آسیب به چیدمان و سازه‌های موقت و سست‌بنیان شهری و روستایی، گلخانه‌ها، تابلوها، سقوط اجسام در ارتفاع را از دیگر حوادث احتمالی بر اثر وزش باد گرم شدید در استان اعلام و توصیه کرد: شهروندان و گردشگران نسبت به محکم کردن سازه‌های موقت اقدام، از استقرار در محدوده درختان خودداری و از فعالیت کوهنوردی و حضور در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها