کد خبر: 473332
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۵ ۰۸:۵۹:۰۰
| |

برنامه پلیس برای پایتخت در سال 1400

رییس پلیس تهران بزرگ گفت: یکی از وظایف پلیس ارائه خدمات به مردم است و قطعا در سال 1400 این خدمات جامع تر، کامل‌تر و بهتر ارائه می‌شود. 

برنامه پلیس برای پایتخت در سال 1400
کد خبر: 473332
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۵ ۰۸:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| «سردار حسین رحیمی» رییس پلیس تهران بزرگ درباره مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌های پلیس تهران بزرگ در سال 1400 گفت: در سال 1400 نیز همین روند و طرح‌هایی که در سال 1399 اجرا کردیم را با رفع معایب و نواقص و تقویت نقاط قوت با جدیت دنبال می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، وی با اشاره به خدماتی که پلیس به مردم ارائه می‌دهد، ادامه داد: یکی از وظایف پلیس ارائه خدمات به مردم است و قطعا در سال 1400 این خدمات جامع تر، کامل‌تر و بهتر ارائه می‌شود.

رییس پلیس تهران بزرگ درباره برخورد با مجرمان در سال 1400 تصریح کرد: بخش دیگری از فعالیت‌های پلیس برخورد با مجرمان، متخلفان و افرادی است که در ابعاد مختلف می‌خواهند امنیت جامعه را مختل کنند. ما در این بخش هم با جدیت و با حالت آفندی و حساسیت کار خود را دنبال خواهیم کرد.

سردار رحیمی درباره اقدامات پلیس‌های تخصصی تهران بزرگ مانند پلیس آگاهی، پلیس پیشگیری، پلیس امنیت و… در سال 1400 خاطرنشان کرد: طرح‌های مختلف در پلیس‌های تخصصی برای سال 1400 آماده شده است. این طرح‌ها بعد از رفع معایب و نواقص و تصویب فرماندهی در سال 1400 به مرحله اجرا در خواهد آمد.

رییس پلیس تهران بزرگ تاکید کرد: ما برای امنیت و آرامش مردم و همچنین برخورد با مجرمان و مخلان نظم و امنیت در جامعه لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها