خرازی:

مقام معظم رهبری از ته دلش خاتمی را دوست دارد

من می دانم که مقام معظم رهبری از ته دلش خاتمی را دوست دارد و سید محمد خاتمی هم در قنوت نمازهایش مقام معظم رهبری را دعا می‌کند.

مقام معظم رهبری از ته دلش خاتمی را دوست دارد
کد خبر: 473359
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۵ ۱۱:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| صادق خرازی در گفت‌وگویی بیان کرد:

*در بحث تقلب در انتخابات نظام مظلوم واقع شد.

روحانی‌ای که هر هفته به دیدار رهبری می‌رود آیا نباید دغدغه این را می‌داشت که یکی از بزرگ‌ترین مشکلات کشور از نظر اجتماعی و سیاسی که فاصله بین رهبری و خاتمی است را حل کند.

*من می دانم که مقام معظم رهبری از ته دلش خاتمی را دوست دارد و سید محمد خاتمی هم در قنوت نمازهایش مقام معظم رهبری را دعا می‌کند.

*روحانی مگر ادعا نکرد که حصر آیت‌الله منتظری را او برداشته است در حالی که واقعا چنین نبود. هم مقام معظم رهبری و هم رئیس دولت اصلاحات شاهدند که پایان حصر آیت االله منتظری با صحبت‌های رئیس دولت اصلاحات با رهبری انجام شد و مجری آن هم شورای امنیت ملی بود.

*انتخابات 1400 از نظر امنیت ملی برای ما خیلی مهم است و اگر مردم شرکت نکنند گرفتار وضعیتی بدتر از سال 84 خواهیم شد. همه کنش‌گران سیاسی باید بدانند که تامین خواسته هایشان در مشارکت است نه در قهر سیاسی.

*معتقدم که لاریجانی یکی از افراد مفید کشور است اما در جایگاه ریاست جمهوری قرار ندارد و برخوردار از مشروعیت عام هم برخوردار نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها