کد خبر: 473423
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۶ ۰۷:۵۷:۳۱
| |

انتظار دبیر کل حزب پیشرو اصلاحات از سال جدید/ سال 1400 سال حل‌وفصل ابرچالش‌های سیاست داخلی و خارجی باشد

علی صوفی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، گفت: از 1400 انتظار داریم سال حل و فصل ابر چالش های سیاست داخلی و خارجی باشد.

انتظار دبیر کل حزب پیشرو اصلاحات از سال جدید/ سال 1400 سال حل‌وفصل ابرچالش‌های سیاست داخلی و خارجی باشد
کد خبر: 473423
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۶ ۰۷:۵۷:۳۱

اعتمادآنلاین| علی صوفی در پاسخ به این پرسش که "انتظارتان از سال 1400 چیست؟" اظهار کرد: 1400 را با یک رویداد مهم و تعیین کننده در وضعیت کشور شروع خواهیم کرد و آن رویداد مهم انتخابات ریاست جمهوری است که در آن سرنوشت چهار ساله کشورمان به دست فرد انتخاب شده توسط مردم می افتد.

به گزارش ایسنا، وی در همین راستا تاکید کرد که رئیس جمهور آینده باید بتواند از پس این بحران ها و ابر چالش ها بر بیاید.

صوفی یادآور شد: با توجه به اینکه علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شوراها هم هست سال سیاسی مهمی را در پیش داریم.

وی افزود: انتظار ما این است که انتخاباتی آزاد، رقابتی و عادلانه داشته باشیم واصلاح طلبان بتوانند کاندیدای حداکثری خود را به عرصه رقابت بیاورند؛ در همین راستا امیدواریم کاندیدای مان هم پیروز شود.

این فعال سیاسی تصریح کرد: انتظارمان از 1400 در بدو امر این است که نقطه امیدی برای مردم، پیشرفت کشور و خروج از بحران هایی که در عرصه داخلی و بین المللی گرفتارش هستیم، ایجاد شود.

وی با بیان اینکه "در عرصه بین المللی وضعیتی شکننده داریم" گفت: خوشبختانه رئیس جمهور آمریکا که سیاست فشار حداکثری را در رابطه با ایران در پیش گرفته بود و روز به روز بر فشارها هم اضافه می کرد، رفته است.

دبیر کل حزب پیشرو اصلاحات گفت: از طرفی تحریم ها وضع مردم را بد کرده بود که بر وضعیت معیشتی مردم اثر گذار شده بود. از طرف دیگر برخی سیاست های دولت هم فشار را بر مردم بیشتر می کرد. به همین جهت است که تاکید داریم دولتی باید سر کار بیاید که سیاستش هم در حوزه داخلی و هم بین المللی مردمی باشد.

وی در پایان گفت: ان شاءالله سال پر امیدی داشته باشیم. قطعا 1400 با این تحولاتی که در پیش است میتواند سال خوبی برای همه باشد و ما هم همین انتظار را داریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها