کد خبر: 473464
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۶ ۱۲:۲۰:۰۰
| |

یک آلبوم ضد کرونایی منتشر شد

"سال نو سلام" عنوان یکی از تازه ترین آثار موسیقایی است که طی روزهای گذشته با آواز کاوه یوسف‌زاده و آهنگ‌سازی صادق چراغی در قالب یک اثر نوروزی منتشر شد.

یک آلبوم ضد کرونایی منتشر شد
کد خبر: 473464
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۶ ۱۲:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| کاوه یوسف زاده خواننده آلبوم "سال نو سلام" می‌گوید: در بحث آواز شیوه‌ها متفاوت است ، استاد ایرج‌بسطامی صدایش رنگ خاصی داشت و شیوه طاهرزاده را به صورت متفاوتی تدریس می کرد.

به گزارش ایرنا، وی افزود: موسیقی که در آن قرار دارم تلفیقی از تمام اساتیدی است که افتخار شاگردی آن ها را داشته ام همچنین بنده افتخار شاگردی استاد علی جهان دار، صدیق تعریف، نصراله ناصح پور و محمد ملاآقایی را نیز داشته ام.

یوسف زاده اظهارداشت: در من تعهدی وجود دارد که صدایم شبیه به خودم باشد و می‌توان گفت که آواز را با استاد ملاآقایی تکمیل کردم.

به گفته وی برخی از خواننده های نسل جدید در حال کپی خوانی و تقلید هستند و بنده به عنوان شاگرد استاد بسطامی سعی کرده ام با تمام مشکلات و سختی هایی که به لحاظ دوری از پایتخت و نبود امکانات کافی ضبط و استودیوهای مناسب ، همچنان به حرفه خودم ادامه دهم.

یوسف زاده بیان کرد: متن دست خطی از مرحوم استاد بسطامی برای من به یادگار مانده مبنی بر اینکه کاوه جان آرزو دارم در کار آواز سربلند و موفق باشی و زمانی من استاد را از دست دادم همین دست نوشته تعهد را در من برای پیشرفت کارم بیشتر کرده است.

به گفته وی متن دست خط استاد بسطامی به یادگار در داخل جلد سی دی این آلبوم چاپ شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها