کد خبر: 473491
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۶ ۱۸:۵۰:۰۰
| |

گام‌های هوشمندانه همراه اول؛ نماهنگ «منو بشناس» ترند شد

همراه اول با مشارکت در ساخت و تولید نماهنگ «منو بشناس» به عنوان بزرگترین رویداد تاریخ موسیقی کشور، سیگنال جدی برای فعالان حوزه «تولید محتوا» منتشر کرد.

گام‌های هوشمندانه همراه اول؛ نماهنگ «منو بشناس» ترند شد
کد خبر: 473491
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۶ ۱۸:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| همراه اول با مشارکت در ساخت و تولید نماهنگ «منو بشناس» به عنوان بزرگترین رویداد تاریخ موسیقی کشور، سیگنال جدی برای فعالان حوزه «تولید محتوا» منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، همراه اول همزمان با فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز باستانی، بسته‌های عیدانه متمایزی را برای مشترکان تلفن همراه تدارک دیده تا خاطره نوروز 1400 را ماندگارتر از سال‌های گذشته کند.

این اپراتور علاوه بر تدارک بسته‌های عیدانه جذاب مکالمه، پیامک و اینترنت برای تمامی مشترکانش، اقدام به تولید «ویژه برنامه» و «نماهنگی» خاص کرده تا شعار «همراه لحظه‌های دیجیتال» را در مقام عمل به اثبات رساند.

همراه اول به دنبال ماموریت «تحقق رویای دیجیتال» است که بخشی از اقدامات خاص این اپراتور در نوروز 1400 نشان از حرکت منطبق بر نقشه راه این اپراتور دارد.

در همین راستا از امشب 6 فروردین ماه 1400 ویژه برنامه نوروزی «منو بشناس» با میزبانی فرزاد فرزین، خواننده پاپ کشور از طریق اپلیکیشن روبیکا برای تمامی ایرانیان روی صحنه می‌رود.

این ویژه برنامه که ساعت 21 پخش می‌شود در اولین شب خود میزبان هنرمندانی چون علی اوجی، نرگس محمدی و رضا یزدانی خواهد بود.

همچنین قرار است در متن اجرای این ویژه برنامه، گروه موسیقیایی «رستاک» نیز به اجرای اختصاصی برای مخاطبان منو بشناس بپردازد.

اما دو روز است که به واسطه اکران «نماهنگ منو بشناس» در شبکه‌های اجتماعی و اکانت رسمی اپراتور اول تلفن همراه، هشتگ این رویداد به شکل #منو_بشناس در حال چرخش در فضای مجازی است.

مشارکت همراه اول در تولید این نماهنگ که به سرعت لقب «بزرگترین رویداد تاریخ موسیقی ایران» را گرفت، باعث شد تا برای نخستین بار شاهد حضور 40 خواننده سرشناس کشورمان در ساخت و تولید یک قطعه موزیک ویدیویی باشیم.

همراه اول با شعار تحقق رویای دیجیتال، از سال گذشته و همزمان با شیوع ویروس کرونا اقدامات بدیع و مبتنی بر پلتفرم‌های دیجیتال خود را به شکلی خاص‌تر در دستور کار قرار داد تا به شکلی فناورانه همراهی خود با مردم و کسب‌وکارها را در شرایط بحرانی نشان دهد.

حال با گذشت یک سال از شیوع این ویروس منحوس، بار دیگر در سال جاری و در نوروز 1400 شاهد حضور پررنگ این اپراتور در حوزه «تولید محتوا» مبتنی بر پلتفرم‌های دیجیتال و ابتکار عمل در این حوزه هستیم که نشان از توجه ویژه این اپراتور به مقوله‌های فنی و زیرساختی و محتوایی به شکل توامان دارد.

سال گذشته تمرکز این اپراتور بر ایجاد و ارائه ظرفیت‌های ویژه ارتباطی و پیاده‌سازی تجاری 5G بود و امسال و احتمالادر آستانه قرن جدید نگاه تخصصی به مقوله تولید محتوا و نقش آفرینی فعال در این عرصه، در دستور کار این اپراتور قرار گیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها