کد خبر: 473564
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۰ ۱۲:۰۰:۰۰
| |

سعید مصطفی‌وند، کاپیتان تیم والیبال شهرداری ارومیه، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

سال 99 بدترین سال زندگی‌ام بود/ می‌خواستیم به مردم ارومیه عیدی بدهیم اما نشد/ 99 سال خوبی برای والیبال ایران بود

سعید مصطفی‌وند گفت: در سال گذشته زحمت زیادی کشیدیم که بتوانیم به هدف مردم ارومیه برسیم، اما متاسفانه تحقق نیافت؛ در نظر داشتیم عیدی خوبی به هواداران بدهیم که نشد. در سال جدید فعلاً استراحت می کنیم تا آسیب‌هایمان برطرف شود. امیدوارم سال 1400 مشکلات از همه دور باشد.

سال 99 بدترین سال زندگی‌ام بود/ می‌خواستیم به مردم ارومیه عیدی بدهیم اما نشد/ 99 سال خوبی برای والیبال ایران بود
کد خبر: 473564
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۰ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سعید مصطفی‌وند کاپیتان تیم شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین درباره فینال لیگ برتر والیبال و قهرمانی فولاد سیرجان اظهار کرد: لیگ خیلی فشرده و سنگین بود و واقعاً همه تیم‌ها را اذیت کرد. به هر سختی‌ای که بود لیگ به پایان رسید ولی فشار بازی‌ها بسیار زیاد بود.


مصطفی‌وند در ادامه گفت: بازیکنان برای لغو نشدن مسابقات به خاطر کرونا تلاش زیادی کردند. بازیکنان لیگ کاملاً حرفه‌ای رفتار کردند و سلامت در اولویت قرار گرفت و همه رعایت کردیم. زمان ورود به هتل، قبل از مسابقات و در زندگی شخصی، کاملاً پروتکل‌ها را رعایت کردیم، 10 روز یک بار تست دادیم و خوشبختانه همه چیز خیلی خوب بود. نحوه برگزاری رقابت‌ها هم یک اجبار بود و نمی‌توانستیم کار دیگری انجام بدهیم.


او اضافه کرد: فشار خیلی زیاد بود ولی امیدواریم طی سال آینده این بیماری هرچه زودتر از تمام ایران برود و ما بتوانیم در سال آینده بدون مشکل مسابقات را برگزار کنیم.

کاپیتان تیم شهرداری ارومیه درباره کیفیت لیگ برتر توضیح داد: تیم‌ها از امتیاز میزبانی محروم بودند ولی سطح همه تیم‌ها بالا بود. در هشت تیم واقعاً شرایط سخت بود و تقریباً می‌توانم بگویم هیچ بازی‌ای برای ما ساده و آسان نبود. فکر می‌کنم اگر امتیاز میزبانی بود، شرایط تغییر می‌کرد؛ به هر شکل رقابت‌ها به خوبی برگزار و تمام شد.


مصطفی‌وند درباره دیدار فینال برابر فولاد سیرجان گفت: به جز بازی دوم که از سر بی‌تجربگی از دست دادیم، در بازی‌های دیگر عملکرد خوبی داشتیم. فینال‌های اول و سوم واقعاً سخت بود و سیرجانی‌ها باتجربه عمل کردند. ما از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم در حالی که می‌توانستیم برنده باشیم.


او با انتقاد از برگزار نشدن مراسم اهدای جام بعد از اتمام فینال سوم گفت: ما فکر می‌کردیم مراسم برگزار می‌شود، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و به نظر من لذت قهرمانی را از سیرجان گرفتند. گرفتن جام قهرمانی بلافاصله بعد از مسابقه لذت‌بخش‌تر از آن است که یک مراسم در جای دیگر برگزار شود. همه چیز از تب و تاب می‌افتد و به نظرم قهرمانی با اهدای جام قشنگ‌تر بود. به هر حال آنها زحمت کشیده بودند و دوست داشتند که روی سکو بروند و جام بگیرند. باید این کار انجام می‌شد.


والیبالیست باتجربه شهرداری ارومیه درباره شرایط پرداخت دستمزد بازیکنان در فصل گذشته لیگ اظهار کرد: می‌توانم بگویم که از نظر پرداخت دستمزد سال خوبی بود و همه از نحوه پرداخت راضی بودند. امیدوارم همیشه این‌طور باشد. من از سال 97 و تیم قبلی‌ام 50 درصد طلب دارم و به من چک داده‌اند. این اتفاقات در گذشته رخ داده، اما بازیکنان هم زندگی‌شان از این راه می‌گذرد و تنها خواسته‌شان این است که حداقل بحث مالی به‌موقع انجام شود و بازیکنان به مشکل نخورند.


به عقیده مصطفی‌وند، والیبالی‌ها سال خوبی را پشت سر گذاشتند، او در این باره توضیح داد: به نظرم 99 سال خوبی برای والیبال ایران بود و خیلی از بازیکنان جوان را در لیگ دیدیم و امیدوارم به نحو احسن از آنها استفاده کنیم. در تیم ما 6 هفت بازیکن خوب حاضرند که می‌توانند آینده والیبال ایران باشند. تیم گنبد را که هیچ ستاره‌ای ندارد به سختی شکست دادیم؛ واقعاً تیم‌هایی بودند که استثنایی کار کردند و کاش کرونا نبود تا بازی‌ با حضور تماشاگران گرم‌تر می‌شد.


کاپیتان شهرداری ارومیه درباره تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم ما یک تیم قابل احترام در کل دنیاست که با نتایج سال‌های اخیر نشان داد تا چه حد قدرتمند است. ما لژیونرهای خوبی داریم و بازیکان داخلی‌مان هم سطح بالا هستند. یک مربی رزومه‌دار هم به تیم ما آمده است. از طرفی ترکیب تیم ملی با حضور بازیکنانی چون سعید معروف و محمد موسوی و البته جوانان می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد و به نظرم می‌توانیم با آلکنو نتیجه خوبی کسب کنیم.


او همچنین سال 99 را یکی از بدترین سال‌های زندگی‌اش توصیف کرد: در حال حاضر مردم در بدترین شرایط زندگی می‌کنند و کرونا یک معضل بزرگ برای همه مردم است. می‌توانم بگویم سال 99 یکی از بدترین سال‌ها بود. خدا را شکر مشکلی برای من پیش نیامد، اما از دست دادن این همه ورزشکار، هنرمند و البته بسیاری از هموطنان عزیز خیلی سخت بود. ما در سال 99 شخصیت‌های بزرگی را از دست دادیم و اصلاً سال خوبی نبود و می‌توانم به عنوان یکی از بدترین سال‌های زندگی خود از آن یاد کنم.

او در پایان صحبت‌های خود را این‌طور به پایان رساند: در سال گذشته زحمت زیادی کشیدیم که بتوانیم به هدف مردم ارومیه برسیم، اما متاسفانه تحقق نیافت؛ در نظر داشتیم عیدی خوبی به هواداران بدهیم که نشد. در سال جدید فعلاً استراحت می کنیم تا آسیب‌هایمان برطرف شود. امیدوارم سال 1400 مشکلات از همه دور باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها