پروین: میناوند خیلی صدایم را تقلید می‌کرد

اسطوره تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سال 99 بدترین سال بود، سالی سرشار از غم که باعث شد تا دو نفر از بهترین شاگردانم را از دست بدهم. مرگ «علی انصاریان» و «مهرداد میناوند» اتفاق تلخی بود که غمش تا ابد با ما همراه خواهد بود.

پروین: میناوند خیلی صدایم را تقلید می‌کرد
کد خبر: 473584
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۸ ۰۷:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| «علی پروین» در گفت و گویی متفاوت اظهار داشت: «علی انصاریان» همیشه با غیرت و تعصب بازی می‌کرد، او در زمین مسابقه به گونه‌ای سرش را جلوی توپ می‌گذاشت که من روی نیمکت لذت می‌بردم. او اخلاق خوبی داشت که باید الگوی تمام جوان‌های ایرانی باشد. عشق به مادر درس بزرگی بود که انصاریان از خود به یادگار گذاشت.

به گزارش ایرنا، پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: «مهرداد میناوند» نیز جوان شوخ و مهربانی بود، او خیلی اوقات صدای من را تقلید می‌کرد، یک روز من به مهرداد گفتم تو اجازه داری هر وقت می‌خواهی صدای مرا تقلید کنی.

پروین تصریح کرد: من همیشه اولین کاری که بعد از تحویل سال نو انجام می‌دهم این است که به بهشت زهرا (س) می‌روم تا بر سر مزار «مامان نصرت» حاضر شوم. از وقتی مادرم فوت کرد عید هم برای من تمام شد.

وی تاکید کرد: همیشه اولین عیدی را به نوه‌هایم می‌دهم. آن‌ها زندگی من هستند و همیشه با بغل کردن پاره‌تن‌هایم انرژی مضاعفی می‌گیرم.

اسطوره باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: سال 1358 دختر کوچک من به نام لیدا به دنیا آمد که من آن زمان همراه تیم ملی در سنگاپور بودم. این خاطره من از عید نوروز است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها