کد خبر: 473761
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۹ ۱۵:۱۲:۴۲
| |

مرگ پدر و فرزند براثر گاز گرفتگی در کرج

رییس پلیس کرج اعلام کرد که انتشار گاز کربن سبب مرگ یک پدر و فرزندش در عظیمیه کرج شد.

مرگ پدر و فرزند براثر گاز گرفتگی در کرج
کد خبر: 473761
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۹ ۱۵:۱۲:۴۲

اعتمادآنلاین| رییس پلیس کرج اعلام کرد که انتشار گاز کربن سبب مرگ یک پدر و فرزندش در عظیمیه کرج شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمد معظمی گودرزی روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : در این حادثه که امروز به پلیس گزارش شد یک مرد 45 ساله و پسر 14 ساله اش در یک واحد مسکونی در منطقه عظیمیه کرج جان خود را از دست دادند.

وی بیان داشت: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره حادثه گازگرفتگی در منطقه عظیمیه، بلافاصله ماموران کلانتری 14 رسالت به محل حادثه اعزام شدند.


وی افزود: با بررسی صحنه حادثه و دریافت نظریه آتش‌نشانی مشخص شد 2 نفر به عدم رعایت نکات ایمنی و نشت شلنگ گاز بخاری دچار گازگرفتگی شده و جان خود را از دست داده اند.


فرمانده انتظامی شهرستان کرج اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد.

معظمی گودرزی در بخش دیگری از سخنانش گفت : در پی دریافت چند خبر مبنی بر شرارت و برهم زدن نظم عمومی توسط فردی شرور در منطقه چمران کرج؛ دستگیری وی در دستورکار کلانتری 12 چمران قرار گرفت.


وی افزود: در بررسی های اولیه ماموران مشخص شد نامبرده به به دلیل جرائم مختلف تحت تعقیب بوده و به صورت دائم محل سکونتش را تغییر می دهد و بیشتر اوقات در روستاهای حاشیه شهرستان کرج مستقر است.


معظمی گودرزی خاطرنشان کرد: ماموران با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل اختفای متهم در یکی از روستاهای اطراف کرج شدند و در نیمه های شب در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری دلالت داده شد.


وی گفت: متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس امنیت عمومی استان منتقل شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها