کد خبر: 473769
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۰ ۱۷:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

اعتراف یک رسانه رژیم صهیونیستی: اسرائیل زیان‌های اقتصادی شدیدی از جنگ جدید نفتکش‌ها متحمل شده است

به اعتراف یک روزنامه اسرائیلی، جنگ پنهان دریایی دایر در منطقه تا به امروز زیان‌های بسیار شدیدی به اقتصاد اسرائیل وارد کرده است.

اعتراف یک رسانه رژیم صهیونیستی: اسرائیل زیان‌های اقتصادی شدیدی از جنگ جدید نفتکش‌ها متحمل شده است
کد خبر: 473769
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۰ ۱۷:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| به اعتراف یک روزنامه اسرائیلی، جنگ پنهان دریایی دایر در منطقه تا به امروز زیان‌های بسیار شدیدی به اقتصاد اسرائیل وارد کرده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، روزنامه یدیعوت آحارانوت در گزارشی نوشت: جنگ دریایی جاری در منطقه که طی چند هفته اخیر به نقطه اوج خود رسیده زیان‌های فراوانی به اقتصاد اسرائیل وارد کرده است.

به نوشته این روزنامه عبری‌زبان، تهاجم به کشتی و نفتکش‌ها در پهنه دریا حاصل فرایند جنگی در سایه است که از 2 سال پیش آغاز شده و از فوریه گذشته رفته‌رفته علنی و علنی‌تر می‌‌شود.

به اعتقاد نویسنده این گزارش، هر کشتی اسرائیلی یا متعلق به هر کشور دیگری که به مقصد خود نرسد به منزله‌ی زیانی 60 تا 80 میلیون دلاری است که باید مد نظر قرار گیرد، با این حال قواعدی هم در این جنگ خاموش برقرار است.

این روزنامه اسرائیلی قواعد این جنگ خاموش را چنین برمی‌شمرد: عدم تصرف یا مصادره کشتی، عدم آسیب رساندن به خدمه کشتی و انجام حملات به نحوی که منجر به غرق شدن کشتی یا ایجاد آلودگی زیست‌محیطی نشود.

به زعم یدیعوت آحارانوت، ادامه هدف قرار گرفتن کشتی‌های اسرائیلی زیان‌های اقتصادی جبران‌ناپذیری به اسرائیل وارد می‌‌کند.

یکی از عیان‌ترین زیان‌ها افزایش قیمت بیمه کشتی‌های اسرائیلی است که به تبع آن هزینه حمل‌ونقل دریایی برای اسرائیل افزایش می‌یابد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها