کد خبر: 473863
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۶ ۱۵:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دور دنیا | پلیس آمریکا کودک 5 ساله را دستگیر کرد

انتشار ویدئویی از پلیس ایالت مریلند آمریکا که اقدام به دستگیری و دستبند زدن به یک کودک پنج‌ساله می‌‌کند، یک رسوایی جدید برای این کشور به بار آورده است.

دور دنیا | پلیس آمریکا کودک 5 ساله را دستگیر کرد
کد خبر: 473863
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۶ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| انتشار ویدئویی از پلیس ایالت مریلند آمریکا که اقدام به دستگیری و دستبند زدن به یک کودک پنج‌ساله می‌‌کند، یک رسوایی جدید برای این کشور به بار آورده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از واشینگتن پست، این حادثه ژانویه 2020 به وقوع پیوسته است، اما نهادهای امنیتی مریلند اجازه نداده بودند این ویدئو که به وسیله دوربین تعبیه‌شده روی جلیقه مامور پلیس ضبط شده بود منتشر شود.

به نوشته این روزنامه، پلیس اطلاعاتی در مورد فرار یک کودک پیش‌دبستانی از مدرسه دریافت کرد و موفق شد محل حضور این کودک را مشخص و او را دستگیر کند.

یکی از نیروهای پلیس خطاب به این کودک می‌گوید: آیا تصور می‌‌کنی می‌‌توانی به تنهایی برای خود تصمیم بگیری و هر کاری که دلت می‌‌خواهد انجام دهی؟

وقتی نیروهای امنیتی کودک را سوار خودرو پلیس می‌کنند او شروع به گریه و فریاد کشیدن می‌کند، اما به جای آرام کردن کودک مامور پلیس با شدت عمل بیشتری با او برخورد می‌کند.

پلیس این کودک را با دستبند به مدرسه می‌برد و به او می‌گوید: می‌‌دانی این چیست؟ این دستبند است که با آن دست افرادی را که حرف گوش نمی‌دهند می‌بندند.

وکلای خانواده کودک اعلام کردند او مدت‌ها دچار شوک روحی شدید شده بود، مادر کودک هم با ثبت شکایت علیه پلیس خواستار دریافت غرامت مالی شده است.

به نوشته این روزنامه، دستگاه‌های امنیتی و مدیریت مدرسه حاضر به اظهارنظر در این باره نشده و گفته‌اند چون پرونده هنوز در دست بررسی است در مورد آن اظهارنظر نخواهند کرد، از طرفی مدیر مدرسه در مورد ویدئوی منتشرشده گفته تصاویر فیلم غیرقابل مشاهده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها