کد خبر: 473871
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۷ ۱۵:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دور دنیا| واکنش زنان عربستانی به مساله طلاق چیست؟ + ویدئو

در حالی که یکی از زنان مطلقه در عربستان طلاق خود را پشت درِ خانه شوهر سابقش جشن گرفت، یک زن سعودی دیگر با هک کردن حساب‌های کاربری همسرش در فضای مجازی، فالوورهای او را در جشن و شادی خود سهیم کرد.

دور دنیا| واکنش زنان عربستانی به مساله طلاق چیست؟ + ویدئو
کد خبر: 473871
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۷ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در حالی که یکی از زنان مطلقه در عربستان طلاق خود را پشت درِ خانه شوهر سابقش جشن گرفت، یک زن سعودی دیگر با هک کردن حساب‌های کاربری همسرش در فضای مجازی، فالوورهای او را در جشن و شادی خود سهیم کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های عربی با انتشار تصاویری از یک زن که با وسایل آتش‌بازی و هلهله‌کنان پشت در خانه‌ای ایستاده بود، اعلام کردند این زن به سبک عجیبی طلاق خود از شوهرش را پشت در خانه‌ مشترک‌شان در دوره زندگی زناشویی، جشن گرفته است.

این زن سعودی در ذیل تصویری که در فضای مجازی منتشر کرده نوشت: این جشن را پشت در خانه‌اش برگزار کردم. طلاق گرفتم! خدایا چقدر خوشحالم!

یک روزنامه سعودی هم در گزارشی نوشت، زنی که به تازگی از شوهرش جدا شده است با هک کردن حساب‌های کاربری او در شبکه‌های اجتماعی این جشن را با تمامی فالوورهای شوهر سابقش به اشتراک گذاشت.

به نوشته این رسانه، زن مزبور که از اهالی منطقه جازان است با توجه به اینکه از رمز عبور همسرش در شبکه‌های اجتماعی اطلاع داشته وارد آن شد و طلاق خود را به اطلاع تمامی فالوورهای او در این شبکه رساند، علاوه بر این، با تغییر رمزها اجازه حضور مجدد مرد را به این شبکه‌ها نداد، بنابراین شوهر سابق مجبور شد صفحات مجازی جدیدی برای خود باز کند.

یک منبع آگاه در دادگاه‌های جازان نیز خبر داد، اکثر درخواست‌های طلاقی که در دوره اخیر داده شده به دلیل جست‌وجوی همسران در تلفن همراه یکدیگر و شک و تردیدهای بعد از آن بوده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها