مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا:

مسافران به جای جاده چالوس از جاده هراز استفاده کنند

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: رانندگان به جای جاده چالوس از جاده‌های هراز، فیروزکوه یا آزادراه قزوین-رشت استفاده کنند. تغییر محسوسی را نسبت به روز‌های گذشته شاهد هستیم؛ اما اکثر محور‌ها ترافیک روان و سبکی دارند.

مسافران به جای جاده چالوس از جاده هراز استفاده کنند
کد خبر: 474007
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۲ ۱۳:۴۳:۳۲

اعتمادآنلاین| رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: رانندگان به جای جاده چالوس از جاده های هراز، فیروزکوه یا آزادراه قزوین - رشت استفاده کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان سرهنگ شیرانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا، اظهار کرد: امروز از ابتدای وقت، بررسی تردد جاده‌ها را توسط دوربین‌ها داشته ایم. تغییر محسوسی را نسبت به روز‌های گذشته شاهد هستیم؛ اما اکثر محور‌ها ترافیک روان و سبکی دارند.

او افزود: در جاده چالوس، مسیر شمال به جنوب بعد از محدوده مرزن آباد، ترافیک نیمه سنگینی داریم که به توجه به ظرفیت کم این جاده و همزمان شدن سفر برخی هموطنان، توصیه داریم برای اینکه در این ترافیک نمانند، حتما از مسیر‌های جایگزین مثل هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین_رشت که ظرفیت بالاتری دارند استفاده کنند.

سرهنگ شیرانی افزود: در ارتباط با وضعیت تردد‌ها به هموطنان توصیه می‌کنیم با توجه به این که به پایان ایام تعطیلات نوروز می‌رسیم، قطعا تعدادی از مردم در سفر هستند و اگر همزمانی سفر‌ها در روز پنجشنبه و نهایتا آخر وقت جمعه با هم در جاده‌ها صورت بگیرد، قطعا ظرفیت جاده‌ها اشباع خواهد شد و ترافیک‌های نیمه سنگینی را شاهد خواهیم بود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا به هموطنان توصیه کرد که مدت سفرشان را پیش بینی کنند، برنامه ریزی داشته باشند و با مدیریت زمان از همین الآن شروع کنند و به مقصدشان برسند؛ تا در پایان سفر ترافیک سنگینی را در جاده‌ها شاهد نباشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها