کد خبر: 474021
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۷ ۱۰:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

نفرین دایانا همچنان بر کاخ سلطنتی بریتانیا سایه افکنده است

نفرین دایانا هنوز دست از سر کاخ سلطنتی بریتانیا برنداشته و در آخرین رسوایی مربوط به دایانا و کاخ سلطنتی بریتانیا، دوباره اخباری مبنی بر تلاش شاهزاده چارلز برای قتل دایانا با هدف ازدواج با پرستار فرزندانش منتشر شده است.

نفرین دایانا همچنان بر کاخ سلطنتی بریتانیا سایه افکنده است
کد خبر: 474021
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۷ ۱۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| نفرین دایانا هنوز دست از سر کاخ سلطنتی بریتانیا برنداشته و در آخرین رسوایی مربوط به دایانا و کاخ سلطنتی بریتانیا، دوباره اخباری مبنی بر تلاش شاهزاده چارلز برای قتل دایانا با هدف ازدواج با پرستار فرزندانش منتشر شده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های جهان اطلاعاتی در مورد رابطه نامشروع شاهزاده چارلز با پرستار 2 پسرش ویلیام و هری منتشر کردند.

به گواه این رسانه‌ها، علت اصلی اینکه پرنسس دایانا راضی شد با مارتین بشیر گفت‌وگو کند ارائه فیش پرداخت‌شده برای عمل سقط جنین «تیگی لیگی بورگ»، پرستار 2 فرزند شاهزاده، توسط این مجری معروف تلویزیون بود.

به نوشته این رسانه‌ها، پرنسس دایانا معتقد بود که چارلز قصد داشته به خاطر بورگ او را بکشد و حتی در آن زمان از ولیعهد بریتانیا باردار بوده و به همین خاطر سقط کرده است.

گفته می‌‌شود بشیر 58ساله هنوز تحت تاثیر تبعات آن مصاحبه جنجالی بوده و کاخ سلطنتی بریتانیا از طریق ابزارهایی که در اختیار دارد کماکان او را به دروغگویی در مورد قانع کردن دایانا به انجام این گفت‌وگو متهم می‌‌کند.

این فشارها به حدی است که نوامبر گذشته بی‌بی‌سی قاضی جان دایسون را به ریاست یک گروه مستقل تحقیق در رابطه با این گفت‌وگو- که در برنامه پانوراما توسط بشیر روی آنتن رفت- منصوب کرد.

گفته می‌‌شود دایسون در تحقیقات خود به این نتیجه رسیده است که دایانا چند روز پیش از آغاز برنامه از این کار صرف نظر کرده، اما ارائه رسید جعلی انجام این عمل سقط جنین او را مجدداً مصمم به انجام این گفت‌وگو کرده است.

با اینکه قرار است قاضی دایسون گزارش رسمی تحقیقات خود را ماه مه یا ژوئن آینده ارائه کند، اما بی‌بی‌سی اعلام کرده است برنامه جدیدی برای این مساله در دست تهیه دارد که قرار است اواسط آوریل جاری پخش شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها