کد خبر: 474085
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۳ ۱۴:۴۳:۳۵
| |

آمریکا در نشست وین حاضر می‌شود اما مذاکره مستقیم با ایران انجام نخواهد شد

یک خبرنگار آمریکایی در توییتی مدعی شد آمریکا در نشست هفته آینده وین که در ادامه نشست امروز کمیسیون مشترک برجام برگزار خواهد شد، حاضر می‌شود اما مذاکره مستقیم با ایران انجام نخواهد شد.

آمریکا در نشست وین حاضر می‌شود اما مذاکره مستقیم با ایران انجام نخواهد شد
کد خبر: 474085
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۳ ۱۴:۴۳:۳۵

اعتمادآنلاین| خبرنگار آمریکایی روزنامه «وال استریت ژورنال» در توییتی مدعی شد آمریکا در نشست هفته آینده وین که در ادامه نشست امروز کمیسیون مشترک برجام برگزار خواهد شد، حاضر می‌شود اما مذاکره مستقیم با ایران انجام نخواهد شد.

به گزارش فارس او در این خصوص در توییتی نوشت: همه طرف‌ها هفته آینده برای گفت‌وگو درباره احیای توافق هسته‌ای در وین جمع خواهند شد، از جمله آمریکا. گرچه دست‌کم فعلاً مذاکرات مستقیمی بین ایران و ایالات متحده نخواهد بود. برنامه این است که کارشناسان در هفته‌های آتی مذاکرات را به پیش ببرند.

این خبرنگار در توییتی دیگر درباره اهداف این گفت‌وگوها مدعی شد: هدف دستیابی به دو توافق است. یکی، مشخص کردن گام‌هایی است که آمریکا برای بازگشت به تعهدات برخواهد داشت و زمان آن‌هاست. دومی، مذاکره با ایران درباره این است که چه گام‌هایی را برای بازگشت به تعهدات طبق توافق هسته‌ای برخواهد داشت. برخی امیدوارند در طول زمان آمریکا و ایران بتوانند به طور مستقیم گفت‌وگو کنند. اما فعلاً این کار را نخواهند کرد.

ادامه دارد...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها