کد خبر: 474165
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۴ ۰۹:۲۷:۵۵
| |

رییس فدراسیون دوومیدانی:

هنوز شانس کسب سهمیه المپیک داریم

هاشم صیامی، رییس فدراسیون دو و میدانی گفت: هنوز چند نفر از ورزشکاران شانس کسب ورودی را دارند و در سال جدید با انرژی مضاعف به سهمیه المپیک می‌رسند.

هنوز شانس کسب سهمیه المپیک داریم
کد خبر: 474165
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۴ ۰۹:۲۷:۵۵

اعتمادآنلاین| هاشم صیامی اظهار داشت: مسابقات بین المللی جام امام رضا (ع) را از 18 تا 23 فروردین در مشهد برگزار می‌کنیم و تاکنون 15 کشور برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کردند. از ایران هم تقریبا تمامی استان‌ها در این رقابت‌ها نماینده‌ای خواهند داشت.

به گزارش ایرنا، وی افزود: یکی از موضوعاتی که از سال گذشته به دو و میدانی آسیب رساند، نبود رییس فدراسیون بود. هر چند مهدی مبینی به عنوان سرپرست در این مدت بسیار زحمت کشید. همچنین کرونا مساله دیگری بود که به دو و میدانی‌کاران صدمه زد و باعث شد تا آنان در شرایط سخت تمرین کنند. مسابقات بین المللی هم لغو شد. به همین دلیل ورزشکاران انگیزه خود را از دست دادند.

رییس فدراسیون دو و میدانی اضافه کرد: در بحران کرونا، بیکار ننشستیم و تلاش کردیم تا لیگ دو و میدانی، رقابت‌های داخل سالن و جایزه بزرگ و مسابقات صحرانوردی را در رده‌های مختلف برگزار کنیم. در مسابقات داخل سالن قهرمانی کشور حدود 11 تیم و نزدیک به 500 مربی و ورزشکار حضور داشتند. هر چند کرونا شرایط برگزاری مسابقات را مقداری برای ما سخت کرد اما این سختی‌ها باعث نشد تا کار ما انجام نشود.

وی یادآور شد: تلاش داریم تا شرایط لازم را برای کسب ورودی المپیک ورزشکاران مهیا کنیم. تعدادی از آنان شانس کسب سهمیه را دارند. به همین دلیل مسابقات بین‌المللی را برای آنان در نظر گرفتیم. در کنار آن نیم نگاهی به بازی‌های آسیایی سال آینده در رده نوجوانان و جوانان خواهیم داشت.

صیامی تصریح کرد: نزدیک به 70 ورزشکار و مربی را در اردوهای مختلف در صربستان، آمریکا، کیش، فرانسه، ترکیه و مشهد داریم و به آنان حق‌الزحمه‌ای هم پرداخت می‌شود. شاید این حق‌الزحمه مقدار کمی باشد، اما امیدوارم شرایط حمایت از ورزشکاران به حدی برسد که آنان دچار مشکل نشوند.

رییس فدراسیون دو و میدانی خاطرنشان کرد: تنها مانع ما در سال جدید، کرونا است و امیدواریم تا هر چه زودتر از بین برود و با انرژی مضاعف کار خود را جلو ببریم. در این سال کلاس‌های آموزشی را در قالب وبینار برگزار می‌کنیم. در کنار آن کارهای قرارداد «مک ویلکینز» مربی آمریکایی «احسان حدادی» را انجام می‌دهیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها