کد خبر: 474274
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۴ ۱۳:۴۴:۳۶
| |

اورژانس تهران به 3 هزار نیروی عملیاتی نیاز دارد

رئیس اورژانس تهران گفت: در حال حاضر اورژانس تهران 2500 نیروی عملیاتی دارد که طبق استاندارد باید با توجه به حجم ماموریت‌ها 5500 نیرو داشته باشیم.

اورژانس تهران به 3 هزار نیروی عملیاتی نیاز دارد
کد خبر: 474274
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۴ ۱۳:۴۴:۳۶

اعتمادآنلاین| پیمان صابریان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در مجموعه اورژانس تهران کمبود نیرو داریم یا خیر؟ اظهار کرد: در حال حاضر در اورژانس تهران 2500 نیروی عملیاتی داریم که اگر بخواهیم تعداد مأموریت‌ها و تماس‌ها را بر اساس استاندارد جهانی تقسیم کنیم، حدود 5500 نیروی عملیاتی نیاز داریم؛ یعنی نیمی از استاندارد جهانی را دارا هستیم.

رئیس اورژانس تهران ادامه داد: با توجه به کمبود نیرو و بودجه، سعی کردیم از نیروهای موجود به صورت شناور، استفاده و ساعات کاری‌شان را به نحوی تقسیم کنیم که در پیک مأموریت‌ها، نیروهای بیشتری داشته باشیم.

به گفته وی، اورژانس تهران هم به نیروی آقا و هم به نیروی خانم نیاز دارد.

وجود 3 پایگاه اورژانس بانوان در تهران

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پرسنل اورژانس بانوان در مجموعه اورژانس تهران مشغول به کار هستند یا خیر؟ گفت: ما در مجموعه اورژانس تهران سه پایگاه بانوان داریم که از سال 97 شروع به فعالیت کردند البته تعداد مأموریت‌های آنها کمتر بود و الان با توجه به شیوع ویروس کرونا، تعداد مأموریت‌هایشان بیشتر شده است.

رئیس اورژانس تهران در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا از نظر تجهیزات کمبودی دارید یا خیر؟ گفت: در مجموعه اورژانس تهران بیشتر با کمبود نیرو مواجه هستیم. اگر نیروی کافی داشته باشیم، به تعداد کافی آمبولانس و تجهیزات دیگر را هم خواهیم داشت.

صابریان در پایان با اشاره به چهارشنبه‌سوری سال 1399 گفت: خوشبختانه در این روز هیچ‌کدام از پرسنل اورژانس آسیب ندیدند اما یکی از آمبولانس‌های اورژانس دچار آسیب‌دیدگی شد که در حال حاضر برای تعمیر در تعمیرگاه است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها