کد خبر: 474295
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۴ ۱۵:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

حمله به فوتبالیست‌ها؛ داستان داغ و تازه فوتبال ایران

«هنگامی که از تمرین به نزدیکی خانه رسیدم 2 نفر به سمت خودرویم آمدند و تلفن همراهم را خواستند. من که متعجب و شوکه شده بودم چیزی نگفتم، اما به یکباره یکی از آنها با چاقو به دستم زد.» این روایت ترسناک سینا زامهران بازیکن ملی‌پوش تیم پدیده از حمله سارقان است.

حمله به فوتبالیست‌ها؛ داستان داغ و تازه فوتبال ایران
کد خبر: 474295
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۴ ۱۵:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| «هنگامی که از تمرین به نزدیکی خانه رسیدم 2 نفر به سمت خودرویم آمدند و تلفن همراهم را خواستند. من که متعجب و شوکه شده بودم چیزی نگفتم، اما به یکباره یکی از آنها با چاقو به دستم زد.» این روایت ترسناک سینا زامهران بازیکن ملی‌پوش تیم پدیده از حمله سارقان است. او که از تمرین پدیده تازه به خانه رسیده بود با حمله زورگیران لحظاتی سخت و نفسگیر را پشت سر گذاشت و در نهایت کارش به بیمارستان کشیده شد. حالا مهاجم پدیده مشهد بازی امروز تیمش با پرسپولیس را از دست داده است و باید برای بازگشت به میادین چند هفته استراحت کند. اما سینا زامهران تنها بازیکن فوتبالی نیست که چنین تجربه تلخی داشته است. پیش از این بازیکنانی چون مهدی شریفی، سیامک نعمتی و پیشکسوتان فوتبال ایران همچون علی دایی و ایمان مبعلی هم با حمله زورگیران مواجه شده‌اند.

1

ایمان مبعلی؛ هواداری که زورگیر از آب درآمد

داستان حمله سارقان به هافبک خلاق سال‌های نه‌چندان دور استقلال در نوع خودش جالب و منحصربه‌فرد است. سال 89 بود که ایمان مبعلی راهی استقلال شد تا خط هافبک این تیم را تقویت کند، اما این انتقال چندان برای او خوش‌یُمن نبود. ایمان مبعلی بعد از تمرین استقلال در ورزشگاه آزادی سوار خودرو فردی می‌شود که خودش را هوادار استقلال معرفی می‌کند. سارق مسلح اما از این اعتماد مبعلی سوءاستفاده می‌کند و تمام پول‌های او را به سرقت می‌برد.

1

مهدی شریفی؛ مهاجمی که سارقان موتورسوار به او حمله کردند

ابتدای تابستان 97 مهدی شریفی با پرسپولیس به توافق رسید تا به آروزی دیرینه خود برسد، اما این بازیکن جوان هم در میانه یک روز گرم تابستانی اسیر حمله سارقان زورگیر شد. او که قصد داشته به محل تمرین پرسپولیس برود با حمله زورگیران موتورسوار مواجه می‌شود و در نهایت هم با بینی شکسته به تمرین پرسپولیس می‌رسد.

1

علی دایی؛ قربانی زورگیران خشن

آقای گل فوتبال جهان چندین بار گرفتار حمله زورگیران شده است. علی دایی که سال 90 در یک تصادف تلفن همراهش به سرقت رفته بود و یک بار هم در راه بازگشت از بیمارستان با حمله زورگیرها مواجه شده بود در آبان سال گذشته دوباره با حمله سارقان روبه‌رو شد و گردنبند 80 میلیونی خود را از دست داد. او که به همراه دخترش از دفتار کارش در خیابان زعفرانیه خارج شده بود به ناگاه با حمله یک زورگیر مواجه شد. دایی که تلاش می‌کرد از خودش دفاع کند در نهایت مغلوب زورگیر شد و گردنبندش را از دست داد. این اتفاق حواشی زیادی به همراه داشت.

سارق گردنبند علی دایی بعد از دستگیری به خبرنگاران گفت: «داشتیم از آنجا رد می‌شدیم و به ‌دنبال سوژه‌ای می‌گشتیم که از او سرقت کنیم. درست در همان لحظه علی دایی از ساختمانی بیرون آمد. من او را نشناختم، خیلی مواد کشیده بودم و حالت عادی نداشتم. همدستم برق طلای گردنبند او را که دید وسوسه شد تا سرقت کند. جلوتر که رفتم با خودم گفتم چقدر شبیه آقای دایی است. اما چون این روزها بدل افراد مشهور زیاده شده با خودم گفتم نه حتماً بدل آقای دایی است. حتی همدستم که سرقت را انجام داد، وقتی ترک موتورم نشست گفت که «فکر کنم علی دایی بود.» اما من گفتم حتماً شبیه‌اش است. وقتی فردای آن روز دیدم که کانال‌های تلگرامی و اینستاگرام پر شده از ماجرای سرقت گردنبند علی دایی، تازه فهمیدم که واقعاً طعمه ما آقای گل جهان بوده است.»

علی دایی

سیامک نعمتی؛ مثل علی دایی قربانی زورگیران شد

بعد از دزدی از آقای گل جهان، سیامک نعمتی بازیکن تیم پرسپولیس هم مدعی شد که همانند علی دایی مورد حمله سارقان قرار گرفته است. او با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش این خبر را اعلام و ابراز امیدواری کرد روزی چنین اتفاقاتی در کشور رخ ندهد.

سیامک نعمتی

دزدی از خانه فوتبالیست‌ها

در این بین بازیکنان و مربیانی هم هستند که دزد به خانه آنها زده و اموال‌شان را برده است. عادل فردوسی‌پور، علی پروین، فیروز کریمی و احمد عابدزاده معروف‌ترین افراد فوتبالی هستند که دزد به خانه آنها دستبرد زده‌ است. البته دزدی از خانه فوتبالیست‌ها تنها در ایران رخ نمی‌دهد و خانه بازیکنان مشهور جهان هم در ماه‌های اخیر مورد حمله سارقان قرار گرفته است. آنخل دی‌ماریا، وینگر آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن، آخرین قربانی دزدان اروپایی است. این بازیکن که در ترکیب PSG برابر نانت حضور داشت در دقیقه 61 بازی تعویض شد. او بعد از تعویض به همراه مائوریسیو پوچتینو سرمربی این تیم راهی رختکن شد و در آنجا متوجه شد زمانی که همسر و فرزندانش در خانه بودند سارقان به خانه او دستبرد زده‌اند.

1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها