«سگک» و «هار» به تماشاخانه ایرانشهر می‌آیند

تماشاخانه ایرانشهر با آغاز اجرای چهار نمایش در نیمه دوم فروردین، فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

«سگک» و «هار» به تماشاخانه ایرانشهر می‌آیند
کد خبر: 474326
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۴ ۱۶:۰۴:۵۴

اعتمادآنلاین| نمایش‌های «هار» به کارگردانی حسین پوریانی‌فر، «سگک» به کارگردانی رضا بهرامی، «لوله» به کارگردانی علی‌رضا اجلی و «عمو لاوروف» به کارگردانی امیر امیری در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه خواهند رفت.


به گزارش خبرآنلاین، نمایش‌های «هار» به کارگردانی حسین پوریانی‌فر و «سگک» به کارگردانی رضا بهرامی به ترتیب در روزهای 17 و 22 فروردین، ساعت‌های 18:30 و 20 در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌روند.

نمایش «هار» اثر برگزیده بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران است که در آن بردیا مشهودی، سپندار اعلم، مهدی قربانی، اکبر سلمانی اله دادی، میلاد افواج، نیما خطیب شاد، علی‌اصغر حسینی، جواد کارگر و علیرضا آشوری به ایفای نقش می‌پردازند.

نمایش «سگگ» اثر برگزیده هفدهمین جشنواره تئاتر «مقاومت» است که روایت‌گر زندگی شهید شاهرخ ضرغام از دوران کودکی تا شهادت است.

در این نمایش، پریسا مقتدی، تینو صالحی، محمدرضا ایمانیان، لبخند بدیعی، سهیل ملکی، مهتاب شکریان و امیر عدل‌پرور به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین در سالن ناظرزاده کرمانی نیز نمایش‌های «لوله» به کارگردانی علیرضا اجلی و «عمو لاوروف» به کارگردانی امیر امیری به ترتیب در روزهای 21 و 18 فروردین ساعت‌های 18:30 و 20 به صحنه می‌روند.

نمایش «لوله» اثری فانتزی درباره جامعه‌ای است که تحت سلطه یک سرکارگر قرار دارد. او از مقامات بالا دستور می‌گیرد که 7 کارگر شرکت تخلیه چاه را اخراج کند، این 7 کارگر اخراج می‌شوند و باقی ماجرا رخ می‌دهد. بازیگران این نمایش ابراهیم عبدی، محمدرضا آریان، یاسمن وفایی، مینا رسولی، مژده منظومه، غزل شجاعی و مصطفی عطری هستند.

نمایش «عمو لاوروف» نیز قصه 2 مأمور امنیتی از 2 کشور مختلف است که در یک اتاقک با هوای محدود گرفتار شده‌اند و تنها 2 ساعت زنده خواهند بود در این نمایش نیز فریاد جودی، نازنین دیده‌ور و علی طاووسیان به ایفای نقش می‌پردازند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها