فرمانده انتظامی رشت:

کشف دو تن گوشت فاسد به ارزش 2 میلیارد ریال در بازرسی از یک دستگاه کامیونت

سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی رشت در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه امنیت و حفظ سلامتی مردم از خطوط قرمز پلیس است به تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم اشاره کرد.

کشف دو تن گوشت فاسد به ارزش 2 میلیارد ریال در بازرسی از یک دستگاه کامیونت
کد خبر: 474342
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۴ ۱۷:۲۴:۰۹

اعتمادآنلاین| فرمانده انتظامی رشت گفت: دو تن گوشت فاسد به ارزش 2 میلیارد ریال در بازرسی از یک دستگاه کامیونت در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ محمود حافظی در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه امنیت و حفظ سلامتی مردم از خطوط قرمز پلیس است به تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم اشاره کرد.

وی افزود: ماموران کلانتری 12 رشت با همکاری ماموران انتظامی شهرستان لنگرود در پی دریافت خبری مبنی بر حمل گوشت فاسد با یک دستگاه خودرو کامیونت در سطح حوزه استحفاظی، بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه پس از اقدامات پلیسی صورت گرفته خودرو مورد نظر حین تردد در نزدیکی بازار رشت شناسایی و متوقف شد، افزود: دو تن گوشت قرمز فاسد در بازرسی از این خودرو کشف شد.

این مقام انتظامی از معرفی متهم 46 ساله این پرونده به مرجع قضائی و تحویل گوشت‌های کشف شده به دامپزشکی خبر داد و تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش گوشت‌های کشف شده، دو میلیارد ریال است.

وی در پایان با اعلام اینکه پلیس با هرگونه اقدامی که سلامت شهروندان و جامعه را مختل کند به شدت برخورد می‌کند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از اینگونه موارد مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها