کد خبر: 474475
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۵ ۱۰:۵۴:۳۰
| |

نویدکیا مطرح کرد:

بازی خوب سایپا جلوی تیم‌های بزرگ/ باید آن‌ها را دست بالا بگیریم

سرمربی سپاهان گفت: سایپا همیشه جلوی تیم‌های بزرگ خوب فوتبال بازی می‌کند و توانسته از همه تیم‌ها امتیاز بگیرد.

بازی خوب سایپا جلوی تیم‌های بزرگ/ باید آن‌ها را دست بالا بگیریم
کد خبر: 474475
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۵ ۱۰:۵۴:۳۰

اعتمادآنلاین| محرم نویدکیا پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا اظهار کرد: سایپا تیم بسیار خوبی است و جوانان خیلی خوبی دارند و با انگیزه هستند. شاید شرایط‌شان خیلی در طول فصل ایده ‌آل نبوده است اما دلیل بر این نمی‌شود که بازی راحتی مقابل آن‌ها داشته باشیم. سایپا همیشه جلوی تیم‌های بزرگ خوب فوتبال بازی می‌کند و توانسته از تیم ما و همه تیم‌ها امتیاز بگیرد.

به گزارش ایسنا، او ادامه داد: قطعا بازی سنگین و سختی داریم و بچه‌های‌ ما می‌دانند که اگر خوب بازی نکنند و با تمرکز صد در صد وارد بازی نشوند ممکن است امتیاز نگیریم. به همین دلیل باید سایپا را دست بالا بگیریم. کادرفنی‌شان در این یکی دو سال سعی کردند با جوانان کار کنند و این کار را خوب بلدند. این می‌تواند برای هر تیمی خطرناک باشد. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و از این بازی امتیاز کسب کنیم. ‌

سرمربی سپاهان در رابطه با غایبان تیمش گفت: خدا را شکر محروم نداریم ولی شایان مصلح را مثل چند هفته گذشته در اختیار نداریم. خلعتبری هم از ناحیه مچ آسیب دیده و باید ببینیم امروز و فردا به کجا می‌رسد و می‌تواند به تیم‌مان کمک کند یا خیر. خداراشکر به جز این دو بازیکن وضعیت‌مان خوب است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها