کد خبر: 474486
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۵ ۱۱:۲۳:۴۸
| |

کرایه تاکسی در کرج 30درصد گران شد

رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری کرج از افزایش 30 درصدی کرایه تاکسی در سال جدید خبر داد.

کرایه تاکسی در کرج 30درصد گران شد
کد خبر: 474486
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۵ ۱۱:۲۳:۴۸

اعتمادآنلاین| رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری کرج از افزایش 30 درصدی کرایه تاکسی در سال جدید خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد یساولی با اشاره به افزایش کرایه تاکسی‌ها در سال آینده اظهار کرد: با تصویب شورای شهر کرج قرار است کرایه تاکسی‌ها در خطوط مختلف شهری 30 درصد اضافه شود.

وی ادامه داد: برای اینکه مشکل پول خرد هم برای مسافران و هم تاکسیداران حل شود بنا شده کرایه‌ها به سمت بالا و پایین رند شود. مثلاً کرایه‌ای که 1850 تومان است به 2000 تومان و کرایه‌ای که 2100 تومان است به 2000 تومان رند خواهد شد.

این مسئول تاکید کرد: البته به دنبال اجرای طرح پرداخت الکترونیکی کرایه‌ها هستیم که امیدوارم با حل برخی موانع، به زودی رد و بدل پول کاغذی بین راننده و مسافران حذف شود.

یساولی در ادامه با اشاره به کاهش نوبت انتظار مسافران اتوبوس اضافه کرد: در حال حاضر سرفاصله زمانی ناوگان اتوبوسرانی کرج بین 20 تا 22 دقیقه است و در مقایسه با ماه‌های گذشته کاهش محسوسی داشته است.

وی افزود: به زودی 14 اتوبوس نو با اعتبار 54 میلیارد تومان به خطوط اتوبوسرانی شهر اضافه می‌شود و امیدواریم با این افزایش شاهد کاهش سرفاصله زمانی در خطوط پرتردد باشیم.

این مسئول با اشاره به گلایه برخی از شهروندان در خصوص شلوغ بودن اتوبوس‌ها گفت: در روزهای پایانی سال اغلب با افزایش 30 تا 35 درصدی تعداد سفرها مواجه هستیم چون مردم برای خرید عید و لوازم مورد نیاز خود بیشتر از منزل خارج می‌شوند و همین باعث استفاده بیشتر آنها از وسایل حمل و نقل عمومی می‌شود.

رئیس سازمان حمل و نقل بارو مسافر شهرداری کرج با بیان اینکه به زودی طرح نوسازی تاکسی‌های پیکان فرسوده آغاز می‌شود، گفت: به رانندگان این تاکسی‌ها 60 میلیون تومان وام با بهره چهار درصد در بازپرداخت شش سال تعلق می‌گیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها