فصلنامه «سینماحقیقت» منتشر شد

فصلنامه تخصصی «سینماحقیقت» همراه با گفتگوی اختصاصی با جاشوآ اپنهایمر مستندساز پست مدرنیست منتشر شد.

فصلنامه «سینماحقیقت» منتشر شد
کد خبر: 474570
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۵ ۱۵:۴۰:۲۵

اعتمادآنلاین| فصلنامه تخصصی «سینماحقیقت» همراه با گفتگوی اختصاصی با جاشوآ اپنهایمر مستندساز پست مدرنیست منتشر شد.


به گزارش اعتمادآنلاین، ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در این شماره علاوه بر گفت‌ و گوی اختصاصی با جاشوآ اُپنهایمر، گفت‌وگوی مهرداد اسکویی با دکتر احمد الستی، گفت‌وگوی امید بنکدار با محمدرضا اصلانی و پرونده‌ای به یاد منوچهر طیاب و خسرو سینایی منتشر شده است.


علاقه‌مندان می‌توانند نقش «vod» و اکران آنلاین در تولید و عرضه فیلم مستند، پرونده عناصر دراماتیک در فیلم مستند، پرونده سینمای مستند تجربی و آوانگارد، گفت‌وگو با مرتضی پایه‌شناس کارگردان مستند «گلوله‌باران»، گفت وگو با فرزاد خوشدست کارگردان مستند «خط باریک قرمز» و نقد و تحلیل مستندهای روز ایران و جهان را در این شماره بخوانند.


فصلنامه تخصصی «سینماحقیقت» با گفته‌ها و نوشته‌هایی از کیومرث وجدانی، جاناتان روزنبام، خسرو دهقان، جواد طوسی، زویی رابرتسون، همایون امامی، اسعد نقشبندی، پرویز جاهد، مازیار فکری ارشاد، پوریا ذوالفقاری، رضا صائمی، سحر عصرآزاد، پوریا جهانشاد و جمعی از دیگر نویسندگان و منتقدان سینمای ایران و جهان در فروشگاه قانونی کتاب الکترونیک و صوتی فیدیبو https://fidibo.com برای دوستداران سینمای مستند در دسترس است.


دوره جدید فصلنامه «سینماحقیقت» در 200 صفحه منتشر شده، محمد حمیدی‌مقدم مدیر مسئول، علی فرهمند دبیر تحریریه و ایمان رفاقتی مدیر هنری این مجله هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها