جزئیات نشست شورای هماهنگی هیات رئیسه با روسای کمیسیون‌ها

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: رئیس مجلس عنوان کرد که مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور علاوه بر تحریم و کرونا ناشی از تعارض منافع مدیران و سوءمدیریت‌ها در کشور است.

جزئیات نشست شورای هماهنگی هیات رئیسه با روسای کمیسیون‌ها
کد خبر: 474701
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۶ ۰۹:۲۸:۴۱

اعتمادآنلاین| حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز شورای هماهنگی هیأت رئیسه و رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس گفت: در این جلسه چگونگی تحقق شعار سال مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش فارس، وی افزود: بر اساس تصمیمی که در جلسه امروز گرفته شد بنا شد تا کمیسیون‌های تخصصی مجلس تا دو هفته آینده برنامه‌ها و اولویت‌های خود برای تحقق شعار سال چه در بعد تقنینی و چه در بعد نظارتی را ارائه دهند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: در این جلسه آقای قالیباف عنوان کرد که مشکلات امروز کشور در حوزه مسائل معیشتی و اقتصادی علاوه بر تحریم و کرونا ناشی از تعارض منافع مدیران و سوءمدیریت‌ها است.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: رئیس مجلس همچنین گفت که ما 5 قانون در حوزه حمایت از تولید و رفع موانع در این مسیر داریم که از جمله آن می‌توان به قانون رفع موانع تولید، قانون بهبود فضای کسب و کار و موادی از قانون برنامه ششم و... اشاره کرد که باید پیگیری‌ها و نظارت‌ها برای حسن اجرای این قوانین انجام شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها