کد خبر: 474705
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۶ ۰۹:۳۷:۱۴
| |

پرونده هفته نوزدهم لیگ برتر امروز بسته می‌شود؛

چشم امید سرخابی‌ها به تلاش سایپا/ پیروزی آسان در انتظار شاگردان قلعه‌نویی؟!

پرونده بازی‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری دو دیدار دیگر بسته می‌شود.

چشم امید سرخابی‌ها به تلاش سایپا/ پیروزی آسان در انتظار شاگردان قلعه‌نویی؟!
کد خبر: 474705
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۶ ۰۹:۳۷:۱۴

اعتمادآنلاین| در حالی که لیگ برتری ها از روز 12 فروردین بازی های خود را در لیگ بیستم از سر گرفتند، پرونده بازی های هفته نوزدهم امروز با برگزاری دو دیدار در سیرجان و تهران بسته خواهد شد.

گل‌گهر سیرجان- ماشین‌سازی‌ تبریز

پیروزی آسان در انتظار شاگردان قلعه‌نویی؟!

به گزارش برنا، شاگردان امیر قلعه نویی در تلاش هستند از آشفتگی و بی سروسامانی حریف این هفته خود نهایت استفاده را برده و پیروزی بی دردسری را در کارنامه خود به ثبت برسانند. گل گهری ها که بازی شان در برابر فولاد در هفته هجدهم به دلایلی نامشخص لغو شد، با استراحت بیشتری در مقایسه با سایر رقبا امروز در دیداری خانگی برابر تیم بحران زده ماشین سازی به میدان می روند.

گل گهری ها در حالی انتظار بازی ساده و آسانی را برابر ماشین سازی دارند که با 23 امتیاز از 17 بازی خود موفق شده اند رده یازدهم جدول رده بندی را به خود اختصاص دهند. این در شرایطی است ماشین سازان مدت هاست رنگ آرامش را ندیده اند! پس از اینکه خبر کناره گیری ماشین سازی منتشر شد این تیم در هفته گذشته 2-3 بار شاهد تغییر سرمربی اش است و فعلا قرار است با هداست کاظم محمودی در برابر گل گهر به میدان برود. ماشین سازان تا قبل از بازی پیش روی شان در مقابل گل گهر، با کسب تنها 9 امتیاز از 18 بازی و آماری ناامیدکننده گزینه اصلی برای سقوط به دسته پایین تر محسوب می شوند.

سایپا تهران- سپاهان اصفهان

چشم امید سرخابی‌ها به تلاش نارنجی‌ها

نگاه همه مدعیان بالانشین در جدول رده بندی به نتیجه بازی امروز سایپا و سپاهان دوخته شده است! در حالی که سرخابی های تهرانی بازی های این هفته خود را با تساوی به پایان رسانده اند حالا چشم به بازی سایپا برابر سپاهان دوخته اند تا با کسب امتیاز از زردهای اصفهانی، حسرت توقف در بازی های اخیرشان را کمرنگ کنند. سپاهان که در بازی آخر خود در سال 99 با پیروزی پرگل برابر تراکتور موفق شد با تفاضل صدر را از پرسپولیس بگیرد، در حالی باید به مصاف سایپا برود که شاگردان صادقی که با 18 امتیاز از 18 بازی خود در رده سیزدهم قرار دارند برای ایجاد حاشیه امنیت در جدول باید از سپاهان امتیاز بگیرند تا وضعیت شان در جدول را بهبود ببخشند. اگر صادقی و شاگردانش بتوانند در این بازی از یاران محرم نویدکیا امتیاز بگیرند، به طور قطع موجبات خوشحالی سرخابی ها را نیز فراهم خواهند آورد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها