کد خبر: 474724
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۶ ۱۰:۱۱:۴۳
| |

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت و مرغ اهواز مطرح کرد

وضعیت موجودی مرغ در بازار تا حدود 80 درصد بهتر شده است

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و ماهی اهواز گفت: وضعیت موجودی مرغ در بازار تا حدود 80 درصد بهتر شده است و در سطح شهر اهواز، عرضه مرغ با کمبود خاصی مواجه نیست.

وضعیت موجودی مرغ در بازار تا حدود 80 درصد بهتر شده است
کد خبر: 474724
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۶ ۱۰:۱۱:۴۳

اعتمادآنلاین| سید اصغر حسینی‌بهارانچی در خصوص آخرین وضعیت قیمت و عرضه مرغ در بازار، اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت قیمت مرغ در بازار نسبت به روزهای گذشته بهتر شده است و اکنون قیمت هر کیلوگرم مرغ برای مصرف‌کننده به 24 هزار و 900 تومان رسیده است.

به گزارش ایسنا، وی گفت: وضعیت موجودی مرغ در بازار تا حدود 80 درصد بهتر شده است و در سطح شهر اهواز، عرضه مرغ با کمبود خاصی مواجه نیست.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و ماهی اهواز با اشاره به ممنوع بودن فروش مرغ به صورت قطعه‌بندی شده، افزود: فروش مرغ به صورت قطعه‌بندی توسط فروشندگان کاهش یافته است؛ فروش مرغ به صورت قطعه‌بندی به غیر از کارخانه‌های بزرگ، از طرف مقامات قضایی برای خرده‌فروشان ممنوع شده است و فروشنده تنها به درخواست خریدار می‌تواند مرغ را قطعه‌بندی کند.

حسینی‌بهارانچی تصریح کرد: امید است با رعایت مردم برای خرید مرغ، کمبود در بازار رفع شود؛ نمی‌گوییم که مردم مرغ نخرند اما مرغ را به صورت روزانه و به مقدار نیاز خریداری کنند تا در بازار با کمبود عرضه مواجه نشوند.

وی با اشاره به وضعیت بازار مرغ در دیگر استان‌ها عنوان کرد: در استان‌های همجوار خوزستان هر چند مرغداری‌های زیادی دارند، اما قیمت مرغ نسبت به شهر اهواز بیشتر است.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و ماهی اهواز گفت: علاوه بر توزیع‌کنندگان مرغ، به نظر می‌رسد که خود مرغداری‌ها نیز در عدم توزیع مرغ در بازار دست داشته‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها