آزمون وکالت به تعویق می‌افتد؟

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور به بیان توضیحاتی درباره امکان به تعویق افتادن آزمون وکالت با توجه به شرایط کرونایی موجود پرداخت.

آزمون وکالت به تعویق می‌افتد؟
کد خبر: 474753
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۶ ۱۱:۲۸:۰۵

اعتمادآنلاین| فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در واکنش به بالا رفتن آمار شهرهای قرمز و حواشی پیرامون احتمال لغو شدن آزمون وکالت، گفت: بالا رفتن آمار تعداد شهرهای قرمز منجر به لغو آزمون وکالت نمی شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، او در ادامه اظهار کرد: آزمون پروانه وکالت وکلای دادگستری با هماهنگی با نهادهای نظارتی و ستاد مدیریت کرونا در موعد مقرر در 84 شهرستان در صبح روز جمعه 20 فروردین برگزار خواهد شد.

زرین آمیزی ادامه داد: فرآیند برگزاری آزمون وکالت صبح روز جمعه 20 فروردین از ساعت 8 صبح آغاز خواهد شد و درهای ورود به جلسه آزمون در ساعت 7:30 صبح بسته می‌شود، لذا متقاضیان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش توضیح داد: با افزایش شهرهای محل برگزاری آزمون، جابجایی خارج از استانی نداریم و تردد بین شهری هم به حداقل رسیده است.

این مقام مسئول گفت: هماهنگی لازم برای رفع محدودیت تردد دانشجویان متقاضی شرکت در این آزمون انجام شده و بر اساس این هماهنگی که بین سازمان سنجش و پلیس راهنمایی و رانندگی انجام شده است هیچ مشکلی برای تردد بین شهری و استانی داوطلبان جهت حاضر شدن در شهر محل آزمون وجود ندارد.

توزیع کارت ورود به جلسه از فردا

سخنگوی سازمان سنجش افزود: کارت شرکت در آزمون وکالت از فردا (سه‌شنبه 17 فروردین) بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان پس از پرینت کارت شرکت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالی باید به حوزه‌های رفع نقص مراجعه کنند.

او ادامه داد: داوطلبان باید با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای شامل (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ...) یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده ، شماره سریال و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه کرده و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنند.

به گفته این مقام مسئول، برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده یا کد پیگیری مورد نیاز موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نشد، لازم است با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام کند.

به گفته این مقام مسئول، متقاضیان برای دستیابی به این اطلاعات، باید در ابتدا نسبت به عضویت در این سیستم جهت بازیابی اطلاعات، اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: داوطلبانی که به کرونا مبتلا شده و اقدام به خود اظهاری کرده باشند. براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آن‌ها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده در شهرهای محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها