میرسلیم در نامه‌ای به رئیس سازمان صداوسیما مطرح کرد:

تعیین نحوه انعکاس اخبار مقامات رسمی نامزدهای انتخاباتی

یک عضو کمیسیون اصل نود مجلس در نامه‌ای به رئیس سازمان صداوسیما گفت: حدود و نحوه انعکاس اخبار فعالیت‌های برخی مقامات رسمی که نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری هستند، تعیین شود.

تعیین نحوه انعکاس اخبار مقامات رسمی نامزدهای انتخاباتی
کد خبر: 474789
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۶ ۱۳:۱۸:۲۸

اعتمادآنلاین| یک عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس سازمان صداوسیما خواستار این شد که حدود و نحوه انعکاس اخبار فعالیتهای برخی مقامات رسمی که نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری هستند، تعیین شود.

به گزارش ایسنا، در نامه سید مصطفی میرسلیم خطاب به علی عسگری که در اختیار ایسنا قرار گرفته، آمده است:

«باسمه تعالی


جناب آقای دکتر عبدالعلی علی عسگری


رئیس محترم سازمان صدا و سیما

با سلام و با تبریک اعیاد شعبان معظم و سال نو،

حساسیت انتخابات ریاست جمهوری آینده و اهمیت مشارکت هرچه بیشتر مردم ایجاب می کند که صدا و سیما وظائف خود را در نهایت دقت و با مراعات عدم جانبداری عملی از نامزدهای احتمالی و قطعی، ایفا نماید.

در بند سوم سیاستهای کلی انتخابات، ابلاغی در تاریخ 24 مهر ماه 1395، بصراحت آمده است:

بهره‌مندی داوطلبان در تبلیغات انتخاباتی با تقسیم برابر متناسب با امکانات در هر انتخابات حسب مورد از صدا و سیما و فضای مجازی و دیگر رسانه‌ها و امکانات دولتی و عمومی کشور.

برخی از نامزدهای احتمالی در حال حاضر دارای سمت رسمی در حکومت اند و امکانات بسیار مهمی برای اجرای تکالیفشان در اختیار دارند و می توانند از آن امکانات استفاده دو منظوره بکنند: هم به پیشبرد اهداف حکومتی خود بپردازند و هم با انتشار اخبار و اطلاعات آن، راهی برای ایجاد ذهنیت مؤثر و مثبت در مردم با نوعی تبلیغ غیر مستقیم فراهم آورند؛ چون این امکان در اختیار همه نامزدها نیست، ضرورت دارد صدا و سیما با مذاکره با این نوع داوطلبان حدود و نحوه انعکاس اخبار ظاهرا عادی فعالیتهای آنان را در این ایام نزدیک به انتخابات مشخص کند به طوری که موجب تبعیض نشود.

با تشکر و با آرزوی توفیق خدمت برای جناب عالی و همکاران سختکوشتان در سازمان صدا و سیما

سیدمصطفی میرسلیم


عضو ثابت کمیسیون‌ اصل نود»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها