کد خبر: 474841
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۶ ۱۶:۲۶:۵۱
| |

اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی:

نگرانی کشورهای اروپایی تاثیری در تصمیم‌گیری‌ ایران ندارد

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره سند همکاری راهبردی 25 ساله ایران و چین گفت: ایران راه مطلوب خود را به طور مستقل در روابط بین‌الملل انتخاب کرده و عصبانیت و نگرانی سران سلطه‌طلب آمریکا و برخی کشورهای اروپایی تاثیری در تصمیم‌گیری‌های ایران ندارد.

نگرانی کشورهای اروپایی تاثیری در تصمیم‌گیری‌ ایران ندارد
کد خبر: 474841
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۶ ۱۶:۲۶:۵۱

اعتمادآنلاین| اسدالله بادامچیان درباره رهنمودهای نوروزی ولی امر مسلمین گفت: در راستای گام دوم انقلاب همه باید هر آنچه می‌توانند برای جهش تولید، پشتیبانی از آن و رفع موانع انجام دهند و بهترین اقدام، انتخاب رییس جمهوری است که در خط ولایت و رجایی‌گونه با تمام وجود و به‌کارگیری همه نیروهای دلسوز، این شعار را تحقق بخشد.

به گزارش ایرنا، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به نقش دو قوه دیگر در تحقق شعار سال افزود: رییس قوه قضاییه در سال گذشته اقدامات عملی در افزایش تولید و رفع موانع داشت و امسال هم ان شاء الله آن را افزایش خواهد داد.

بادامچیان ادامه داد: مجلس نیز باید در این زمینه یک کارگروه ویژه تشکیل دهد که دارای دانش و تجربه و موقعیت مردمی لازم برای این مهم اقتصادی باشند و با لغو قوانین دست و پاگیر، قوانینی را وضع کنند که در مسیر تحقق این شعار سازنده است.

وی در ادامه درباره انتخابات 1400 گفت: حزب موتلفه اسلامی در راستای اهمیت وحدت همه نیروها مصوبه‌ای داشت و تلاش کرد در شورای وحدت و در سایر جبهه‌ها و تشکل‌های وحدت‌طلب حضور موثر داشته باشد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: اکنون با لبیک به نظر رهبر معظم انقلاب، شخصیت‌های تراز ریاست جمهوری در حزب موتلفه اسلامی را مطرح کرده‌ایم تا ان شاء الله در انتخاب نهایی، شخصیتی با کفایت و با ایمان، عدالتخواه و ضد فساد، دارای عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌های داخلی، معتقد به جوانان و امیدوار به آینده، مسوولیت سخت دولت آینده را با رای ملت به عهده بگیرد.

بادامچیان در بخش دیگری از این گفت وگو درباره سند همکاری راهبردی 25 ساله ایران و چین تاکید کرد: ایران راه مطلوب خود را به طور مستقل در روابط بین‌الملل انتخاب کرده و عصبانیت و نگرانی سران سلطه‌طلب آمریکا و برخی کشورهای اروپایی تاثیری در تصمیم‌گیری‌های ایران ندارد.

وی تصریح کرد: ثبات نظام و اقتدار ایران است که برای 25 سال آینده با قدرت و توانایی‌های گوناگون در صحنه بین‌الملل و منطقه، سند همکاری با کشوری را امضا می‌کند که دارای سابقه قرن‌ها تمدن و حکومت بوده و اکنون ابرقدرتی مستقل در جهان است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها