کد خبر: 474875
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۶ ۲۱:۱۲:۲۱
| |

ال‌جی از دنیای گوشی‌های هوشمند رفت

LG ، این شرکت کره‌ای سرانجام تأیید کرد که تا تیرماه از صنعت و کسب‌وکار موبایل خارج خواهد شد.

ال‌جی از دنیای گوشی‌های هوشمند رفت
کد خبر: 474875
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۶ ۲۱:۱۲:۲۱

اعتمادآنلاین| ال‌جی امروز رسما تأیید کرد که از صنعت موبایل خارج خواهد شد. این تصمیم باعث می‌شود شرکت کره‌ای تمرکز منابع خود را روی رشد قسمت‌هایی مانند قطعات مورد نیاز برای خودروی الکتریکی، برقرار کردن ارتباط دستگاه‌‌های مختلف، خانه هوشمند، ربات‌ هوش مصنوعی و راهکارهای برای مدل بنگاه به بنگاه و پلتفرم‌ها و دستگاه‌های مختلف بگذارد.

به گزارش زومجی، ال‌جی اعلام کرد گوشی‌های حال حاضر این شرکت همچنان به فروش می‌رسند و پشتیبانی از این محصولات برای مدتی و در برخی کشورها ادامه خواهد داشت. این شرکت هنوز درباره تعدیل نیروهای خود صحبت نکرده است و جزئیات درباره این موضوع به‌صورت محلی اعلام خواهد شد. ال‌جی تا تیرماه کسب‌وکار موبایل خود را تعطیل خواهد کرد.

پس از اینکه بخش موبایل ال‌جی در طول پنج سال گذشته با ضررهای زیادی مواجه شد، در طول ماه‌‌های گذشته شایع شده بود که ال‌جی قصد دارد از این حوزه خارج شود. این شرکت تصمیم گرفته بود در حوزه گوشی‌های رده‌بالا با دیگر رقیب کره‌ای خود، سامسونگ رقابت کند و در این میان، با تولید گوشی‌های ارزان‌قیمت سهم بازار رقیب‌های چینی خود را به دست بیاورد.

ال‌جی گفته بود بخش موبایل خود را تا سال 2021 به سوددهی می‌رساند. تعطیل شدن بخش موبایل شرکت ال‌جی باعث می‌شود گوشی رول‌شدنی این شرکت که در طول سال‌های گذشته سروصدا به راه انداخته بود، راهی بازار نشود؛ آخرین بار این گوشی را در CES 2021 مشاهده کرده بودیم. ال‌جی در این نمایشگاه گفته بود گوشی رول‌شدنی را اواخر سال 2021 راهی بازار می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها