بازیکن تیم بسکتبال نفت آبادان:

تمرکزمان برد مقابل مهرام است به قهرمانی فکر نمی‌کنیم

آرن داوودی، بازیکن تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: فعلا به قهرمانی فکر نمی کنیم و بیشتر تمرکزمان روی این است که مقابل تیمی مانند مهرام به پیروزی برسیم.

تمرکزمان برد مقابل مهرام است به قهرمانی فکر نمی‌کنیم
کد خبر: 474903
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۷ ۰۷:۳۷:۴۸

اعتمادآنلاین| آرن داوودی، بازیکن تیم بسکتبال نفت آبادان، درباره دیدار با مهرام در مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: پیش از این تیم نفت بازی‌های سخت و خوبی را مقابل اکثر تیم‌های حریف انجام داد. خوشبختانه در آخرین دیدارمان هم مقابل ذوب‌آهن پیروز زمین مسابقه را ترک کردیم و راهی این مرحله از سوپرلیگ شدیم. قطعا کار دشواری در پیش خواهیم داشت البته بسیار خرسندم که الان شرایط بهتری داریم و بازیکن مصدومی در تیم نیست.

او ادامه داد: مهرام هم تیم بسیار خوب و قوی است بازیکنان قلدر و خارجی زیادی در اختیار دارد. تمام تلاش ما این است که بازی خوبی انجام دهیم و بتوانیم برنده زمین مسابقاه را ترک کنیم. گام اول برای ما بسیار مهم است چراکه دوست داریم پله به پله جلو برویم تا به امید خدا به فینال برسیم. بنابراین فعلا به قهرمانی فکر نمی‌کنیم و بیشتر تمرکزمان روی این است که مقابل تیمی مانند مهرام به پیروزی برسیم.

داوودی درمورد سه از پنج شدن بازی‌ها نیز گفت: طبیعی است اکثرا مسابقات پلی‌آف به همین روش برگزار می‌شود. البته این دوره به‌خاطر کرونا کمی شرایط فرق دارد. برگزاری یک روز در میان بازی‌ها قطعا فشار زیادی را به تیم‌ها متحمل خواهد کرد. البته این وضعیت برای تیم‌هایی مانند مهرام و شیمیدر که در تهران هستند راحت‌تر است اما برای ما و شهرداری گرگان که در طول فصل هم مدام در سفر بودیم خسته کننده خواهد بود.

بازیکن نفت آبادان در پایان خاطرنشان کرد: تیم‌هایی که امسال در لیگ حضور داشتند همه خوب و قوی بودند. این چهار تیمی هم که به نظرم تا این مرحله بالا آمدند جزو پدیده‌های فصل هستند. به ویژه تیم نفت که از هیچ بازی خارجی هم استفاده نکرد. هر چهار تیم شانس قهرمانی دارند ولی باید پله به پله جلو رفت و هر اتفاقی هم که رخ بدهد باید به هر چهار تیم و عملکردشان احترام گذاشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها