معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان:

ابلاغ دستورالعمل وام ازدواج حداقل تا خرداد طول می‌کشد

محمد مهدی تندگویان گفت: ابلاغ لایحه وام ازدواج تا زمان تدوین دستورالعمل و ابلاغ اعتبارات جدید قریب به سه ماه طول می‌کشد بنابراین تا خردادماه زمان لازم است تا پرداخت وام ازدواج با مبلغ تصویب شده، اجرا شود.

ابلاغ دستورالعمل وام ازدواج حداقل تا خرداد طول می‌کشد
کد خبر: 474909
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۷ ۰۷:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدمهدی تندگویان، معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان از زمان ابلاغ وام ازدواج خبر داد و گفت: معمولا ابلاغ لایحه وام ازدواج تا زمان تدوین دستورالعمل و ابلاغ اعتبارات جدید قریب به سه ماه طول می‌کشد بنابراین تا خردادماه زمان لازم است تا پرداخت وام ازدواج 100 میلیونی به دختران کمتر از 23 سال و پسران کمتر از 25 سال و وام 70 میلیون تومانی به سایر زوجین اجرایی شود.

به گزارش برنا، او افزود: از آنجایی که امسال با تغییر دولت مواجه هستیم و بودجه 1400 نیز دیر ابلاغ شد امکان دارد این زمان بیشتر طول بکشد.

معاون امور جوانان در توصیه‌ای به جوانان بیان کرد: سال قبل این هشدار را به جوانان دادم که برای دریافت وام ازدواج بیشتر، زمان را به تعویق نیندازند چون امکان رد شدن لایحه بودجه سال 1400 وجود داشت که این اتفاق نیز رخ داد، اکنون هم به جوانان توصیه می‌کنم وام گرفتن را به بعد از خردادماه موکول نکنند چون با تغییر دولت ممکن است روند پرداخت آن بیشتر طول بکشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها