علی فیروزی:

غیرممکن است که باشگاه با استعفای پورموسوی موافقت کند

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان این که غیرممکن است که باشگاه با استعفای پورموسوی موافقت کند، گفت: صنعت نفت اصلا شرایط بدی در جدول ندارد اما متاسفانه عده ای که نمی خواهند نفت نتیجه بگیرد، دست به تخریب می زنند، هر چند که مطمئنم هواداران واقعی، حامی نفت آبادان هستند و تحت تاثیر این مسائل قرار نمی گیرند.

غیرممکن است که باشگاه با استعفای پورموسوی موافقت کند
کد خبر: 474962
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۷ ۰۹:۲۹:۱۹

اعتمادآنلاین| علی فیروزی، درباره خداحافظی پورموسوی از نفت آبادان، اظهارکرد: در شرایط بی پولی که تیم صنعت نفت آبادان دارد، اگر مدیریت خوب پورموسوی در تیم و آقای عیسی زاده در باشگاه نبود، در نیم فصل اول آن نتایج خوب که در چند هفته نیز همراه با صدرنشینی ما بود، رقم نمی خورد.

هواداران واقعی صنعت نفت آگاه هستند

وی در پاسخ به این سوال که گویا هجمه های وارده به عملکرد تیم در چند هفته اخیر باعث دلخوری و خداحافظی پورموسوی شده است، گفت: هجمه همیشه وجود دارد اما نکته مهم این است که هواداران واقعی و عاشق صنعت نفت آگاه هستند که باشگاه و تیم چه روزهای سخت بی پولی را پشت سر می گذارد. این هواداران نیز همیشه حامی بوده اند و یکی از دلایل موفقیت تیم در نیم فصل اول نیز حمایت و دلگرمی همین هواداران واقعی بوده است.

بازیکنان با این بی‌پولی صرفا به خاطر پورموسوی کار می‌کنند

مدیر تیم فوتبال نفت آبادان بیان کرد: در لیگ بیستم، بهترین نتایج تاریخ صنعت نفت رقم خورده است و باید واقع بین باشیم. اولین مربی را در صنعت نفت دیده ام که تا این حد با عشق و علاقه، تعصب و غیرت کار می کند. او در این شرایط بی پولی، تمام تلاش خود را داشته است که بازیکنان تیم آرامش داشته باشند و دچار حاشیه نشوند. اگر پورموسوی نبود، الان صنعت نفت به این صورت خوب کار نمی کرد و بازیکنان هم در این شرایط سخت، صرفا به خاطر او کار می کنند.

نمی‌توان با دست خالی به جنگ رقبا رفت

وی عنوان کرد: برخی افراد اصلا نگاه نمی کنند که نفت در چه شرایط سخت مالی در لیگ بازی می کند و به جای انتقادهایی که درست نیست باید از افرادی انتقاد کنند که قول دادند به باشگاه پول می رسانند اما اکنون این کار را انجام نداده اند. در فوتبال حرفه ای نمی توان با دست خالی به جنگ با تیم های متمول رفت و جنگ نفت با سایر تیم ها، جنگی نابرابر در لیگ برتر است.

مگر چه اتفاقی افتاده است؟

فیروزی درباره انتقاد برخی از عملکرد پورموسوی نیز گفت: پورموسوی همان فردی است که هواداران شعار می‌دادند "پورموسوی کاپلو"؛ می خواهم بدانم مگر الان چه اتفاقی افتاده است که این هجمه ها و فشارها را به تیم و سرمربی تیم وارد می کنند؟ تیم های بزرگ دنیا نیز گاهی دچار چنین مشکلاتی می شوند و ممکن است در برخی دیدارها نتایج مورد انتظار را کسب نکنند.

پورموسوی یکی از بهترین مربیان صنعت نفت بوده است

وی عنوان کرد: پورموسوی نباید برود، او یکی از بهترین مربیان صنعت نفت بوده است. مربی‌ای که با وجود امکانات کم و نبود پول و شش ماه بدون دریافتی، توانسته تیم را به این صورت نگه دارد. من می دانم اگر پول بازیکنان را پرداخت کنند، صنعت نفت به شرایط خوب خود بر می گردد.

غیرممکن است با استعفای پورموسوی موافقت شود

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان این که غیرممکن است که باشگاه با استعفای پورموسوی موافقت کند، افزود: صنعت نفت اصلا شرایط بدی در جدول ندارد و اختلاف امتیاز ما که در رده هفتم هستیم با تیم چهارم جدول، تنها دو امتیاز است. اما متاسفانه عده ای که نمی خواهند نفت نتیجه بگیرد، دست به تخریب می زنند، هر چند که مطمئنم هواداران واقعی، حامی نفت آبادان هستند و تحت تاثیر این مسائل قرار نمی گیرند.

وی بیان کرد: کدام مربی می تواند در این فوتبال، بازیکن را شش ماه بدون دستمزد نگه دارد؟ اما پورموسوی توانست و بازیکنان به خاطر او تلاش می کنند.

نفت با پورموسوی، تیم است

فیروزی تصریح کرد: پورموسوی باید کنار تیم باشد و تیم نفت آبادان با پورموسوی، تیم است. ضمن اینکه یک مربی نباید به حواشی و هجمه ها توجه کند و دلسرد شود. همه ما از پورموسوی حمایت می کنیم و او به هیچ وجه حق رفتن ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها