کدام کشورها میزبان مسابقات انتخابی المپیک شنا خواهند بود؟

مربی تیم ملی شنا گفت: برای مسابقات انتخابی المپیک شنا برنامه‌ریزی شده و اواخر خرداد انجام می‌شود اما هنوز مشخص نیست این مسابقات در کدام کشور برگزار خواهد شد.

کدام کشورها میزبان مسابقات انتخابی المپیک شنا خواهند بود؟
کد خبر: 474970
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۷ ۰۹:۴۵:۰۵

اعتمادآنلاین| خشایار حضرتی در خصوص برگزاری یا لغو مسابقات شنای انتخابی المپیک اظهار کرد: هنوز که خبری نیست و در حال مکاتبه با کشورهای میزبان هستند. باید ببینیم در نهایت به کدام کشور اجازه برگزاری مسابقه داده می شود. مسابقات انتخابی المپیک شیرجه چون تحت عنوان جام جهانی بود لغو شد، اما مسابقات انتخابی المپیک شنا توسط کشورها و باشگاه‌ها انجام می شود و خیلی امکان لغوشان وجود ندارد.

مربی تیم ملی شنا افزود: فینا می تواند مسابقات جام جهانی یا قهرمانی جهان را به دلیل شرایط خاص لغو کند و چون شیوع کرونا در ژاپن محل برگزاری جام جهانی شیرجه بالا رفته بود قرار شد محل برگزاری مسابقات تغییر کند، اما مسابقات شنا در قالب مسابقات جهانی نیست.

حضرتی درباره شرایط ملی‌پوشان شنا گفت: ملی پوشان شرایط خوبی دارند و از نظر بدنی هم در در شرایط خوبی هستند. اکنون وارد پیک جدید از نظر شیوع کرونا شده ایم که امیدوارم از نظر تمرینی و بیماری به مشکل نخوریم و بتوانیم روندی که داریم را ادامه دهیم و در خردادماه به مسابقات انتخابی المپیک برسیم.

وی در خصوص مسابقات انتخابی المپیک شنا خاطر نشان کرد: برنامه ریزی برای مسابقات انتخابی المپیک انجام شده اما در حال مکاتبه با کشورها هستند تا مشخص شود کدام کشور میزبان مسابقات خواهد بود. صربستان، کرواسی و ترکیه سه کشوری هستند که احتمالا مسابقات در یکی از آن ها برگزار خواهد شد.

وی گفت: ما 5 ملی پوش شنا برای کسب سهمیه المپیک داریم که در شرایط خوبی هستند. پیک آمادگی ملی پوشان برای همان اواخر خرداد است و امیدواریم که آنها با آمادگی خوبی به مسابقات کسب سهمیه المپیک اعزام شوند.

وی در انتها افزود: مشکل ما همین پیک چهارم است و من امیدوارم که مشکلی برای ورزشکاران و مردم رخ ندهد و ما بتوانیم از این پیک هم عبور کنیم. امیدوارم در این شرایط تمرینات ملی پوشان ادامه داشته باشد و بتوانیم در نهایت ورودی المپیک را کسب کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها