کد خبر: 475020
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۷ ۱۱:۲۹:۵۲
| |

نماینده مردم فریدن در مجلس:

متاسفانه هیچ گونه حمایتی از طرح های دامداری و مرغداری نشده است

محمدصالحی، نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه هیچ گونه حمایتی از طرح های دامداری و مرغداری نشده است و امروز مردم به دلیل ضعف عملکرد دستگاه ها برای تامین مرغ مجبور به ایستادن در صف های طولانی هستند.

متاسفانه هیچ گونه حمایتی از طرح های دامداری و مرغداری نشده است
کد خبر: 475020
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۷ ۱۱:۲۹:۵۲

اعتمادآنلاین| حسین محمدصالحی دارانی در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی درباره کیفیت تامین و توزیع نهاده های دامی بیان کرد: اکثر واحدهای سنتی مرغداری و پرورش طیور و دامداری در کشور تعطیل شده است. هیچ گونه حمایتی از طرح های دامداری و مرغداری نشده است و امروز مردم به دلیل ضعف عملکرد دستگاه های مختلف برای تامین مرغ مجبور به ایستادن در صف های طولانی و مخاطرات آن شده اند و متاسفانه با سوءمدیریت برخی دستگاه ها، نهاده های دامی به جای آنکه به دست مرغداران برسد در دست دلالان است.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی به هیچ عنوان عادلانه نیست. قیمت کشت سیب زمینی حدود 2 هزار تومان برای کشاورزان تمام می شود اما خرید تضمینی آن 600 تومان تعیین شده است و کشاورزان مجبور به انبار کردن محصولاتشان هستند و متاسفانه به فقر و مشکلات معیشتی افتاده اند و دولت هیچ برنامه ای برای محصول سیب زمینی و پیاز کشاورزان فریدن جیرفت، همدان و سایر شهرهایی که کاشت سیب زمینی و پیاز را دارند، ندارد.

نماینده مردم فریدن و چادگان در مجلس تصریح کرد: دولت با چه سیاستی و در شرایطی که کشاورزان داخلی با محدودیت مواجهند، اقدام به صادرات تراکتور می کند؟ و در حالی که با سیاست فعلی 40 سال طول می کشد که کشاورزان فریدنی بتوانند تراکتورهای فرسوده خود را تعویض کنند. کشاورزان با موانع زیادی روبه رو هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها